9 листопада – це справжнє свято не лише для філологів, а й для всіх людей, у яких в серці живе Україна. Саме цього дня знайшли своє особливе місце на календарі два свята – День вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця та День української писемності та мови. За традицією, цього дня в Україні покладають квіти до пам’ятника Несторові-літописцю, відзначають найкращих популяризаторів українського слова, заохочують видавництва, які випускають літературу українською мовою та розпочинають щорічний Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика.
Детальніше...
У суботу 15 листопада відбувалося нагородження переможців щорічного обласного конкурсу «Шкільна журналістика», організованого кафедрою видавничої справи та редагування факультету філології та журналістики. Розпочалася урочистість із тренінгів: зі школярами зустрічалися кіровоградські журналісти. Інна Тільнова, редактор «Нової газети», член журі, розповідала про створення газети. Журналіст і телеведуча Яна Пісарєва говорила про журналістські стандарти, показувала, як вирізняти замовні матеріали і як з ними боротися. Євген Манженко і Ольга Ткаченко розхвалювали переваги електронних ЗМІ, пояснювали, як писати для сайтів, ловили крокодилів у Інгулі і взагалі весело проводили час.
У методичному кабінеті факультету філології та журналістики оновлено матеріали для організації роботи з обдарованими дітьми на уроках української мови та літератури: методичні рекомендації, розвивальні завдання, кросворди, ребуси, загадки та багато іншого.
Чекаємо вас у методичному кабінеті (309 ауд.), у нас ще багато корисного!
7-го жовтня на факультеті філології та журналістики, який відзначає свою вісімдесят четверту річницю, відбувся конкурс читців поезії Василя Симоненка.
Шоколадний фестиваль – новий проект кафедри видавничої справи та редагування. Історія його появи проста. На парах з рекламних видань (там, де багато теорії, а практики мало – так стверджують студенти) в 23-й групі виникла ідея розробити нестандартне пакування для шоколаду, яке можна використовувати як промоційний інструмент.