Тетяна Степанюк
(магістрантка 2 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені В. Винниченка
м.Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті проаналізовані педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо сімейних стосунків та як вони впливають на формування позитивних моральних якостей молодшого школяра.
Ключові слова: батьківська педагогіка, сімейне виховання, моральні якості, педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського, сімейне виховання.
Детальніше... 1 коментар
Анастасія Панченко
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. філол. наук, доцент С. М. Єлдінова
Анотація. Стаття розкриває використання педагогічних ідей В. Сухомлинського в початковій освіті Нової української школи, характеризує навички, які необхідно формувати в учнів початкових класів.
Ключові слова: педагогічна спадщина, відкрите європейське суспільство, Нова українська школа, початкова освіта, успіхи у навчанні, людська гідність, колективна робота, критичне мислення.
Діана Мельник
(студентка 1 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – старший викладач кафедри педагогіки дошкульної та початкової освіти Т. А. Шарапова
Анотація. У статті розглянуто наукові здобутки педагогічної спадщини С.О. Сухомлинського; проаналізовано вклад педагога у розвиток та виховання дітей; висвітлено головні та провідні ідеї його праць.
Ключові слова: музичне виховання, діти молодшого шкільного віку, педагогічний досвіт, поради.