Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РОЗВИТОК ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Марія Павленко
(студентка ІІ курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький

Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент І. Г. Баранюк

Анотація. У статті розглянуто та проаналізовано особливості роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку в педагогічній теорії і практиці В. О. Сухомлинського. Також окреслено аспекти психолого-педагогічної характеристики обдарованості.

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИХОВАННЯ ЕМОЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ангеліна Михайловська
(магістранта 2 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет іменні
Володимира Винниченка
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Т.О. Прибора

Анотація. У даній статті на основі літературно-художньої спадщини Василя Сухомлинського проаналізовано особливості впливу на емоційний стан учнів педагога у освітньому процесі.

ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО ДО ФОРМУВАННЯ ВАЖКОВИХОВУВАНИХ ДІТЕЙ

Альона Кириленко
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Т. О. Прибора

Анотація. В даній статті висвітлено основні причини виникнення поняття «важковиховуваної дитини». Враховується досвід роботи сучасних педагогів, але основний акцент робиться на педагогічній спадщиніВ. О. Сухомлинського, в якій вчений надає рекомендації із взаємодії з «важкими» дітьми.

педагогічна творчість та майстерність учителя у працях В. О. Сухомлинського

Ірина Мащенко
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький

Науковий керівник – канд. пед. наук, старший викладач Н. М. Цуканова

Анотація. У статті проаналізовано та охарактеризовано погляди видатного педагога В. О. Сухомлинського щодо педагогічної творчості та майстерності вчителя початкових класів.

ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА УЧИТЕЛЯ НА ДУМКУ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

Юлія Оникієнко
(студентка 4 курсу факультету психолого-педагогічного)
Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради,
м. Харків

Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент В.І. Одарченко

Анотація: У роботі аналізуються науково-педагогічні праці В.О.Сухомлинського, його мудрі поради, що стосуються педагогічної творчості та майстерності вчителів. Крім того, розглядаються важливі поради видатного педагога щодо удосконалення власної особистості вчителів.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись