Катерина Проценко
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
Імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький
Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті звертається увага на роль критичного мислення в процесі навчальної діяльності молодших школярів. Доведено, що критичне мислення сприятиме міцному засвоєнню нових знань та узагальненню вже існуючих, а також кращій соціалізації дитини. Проаналізовані педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо даного виду роботи, та його поради.
Детальніше... Додати коментар
Аліна Яковченко
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
Імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. В статті розкривається ідея В. О. Сухомлинського щодо трудового виховання, яка ґрунтується на зв’язку між працею душі, працею думки і працею рук. Визначені педагогом принципи трудового виховання мають велике практичне значення для сучасників.
Альона Швець
(студентка ІІI курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – викладач Н. М. Андросова
Актуальність дослідження пояснюється співставленням процесу естетичного виховання між спадщиною В. О. Сухомлинського та отриманим досвідом роботи з першокласниками. Під час проходження практики «Перші дні дитини в школі» спостерігали адаптацію дітей до освітнього процесу. Саме залучення до естетичного виховання спростило дітям входження в шкільний світ через творчість.
Юлія Гончаренко
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник –канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті розкрито погляди В. О. Сухомлинського щодо естетичного виховання школярів. Визначено сутність поняття «естетичне виховання». Схарактеризовано засоби естетичного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: краса, природа, слово, мистецтво тощо.