Селіхова Юлія
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. філ. наук, доцент С. М. Єлдінова
Анотація. У статті розкривається значення провідних педагогічних ідей Василя Сухомлинського та їх втілення в дошкільній та початковій освіті сьогодення.
Детальніше... Додати коментар
Мезей Аліна
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. філ. наук, доцент С.М. Єлдінова
Анотація. У статті проаналізовано та охарактеризовано педагогічну спадщину видатного педагога В. О. Сухомлинського щодо виховання і навчання учнів початкових класів.
Приймак Олена
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, старший викладач Н. М. Цуканова
Анотація. У статті розглянуто та проаналізовано особливості морального виховання дітей дошкільного віку у педагогічній теорії і практиці В. О. Сухомлинського.
Наталія Затуливітер
(магістрантка2 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент, доцент кафедри педагогіки
дошкільної та початкової освіти Т. О. Прибора
Анотація. У статті висвітлено педагогічні ідеї видатного українського педагога В. О. Сухомлинського щодо розумового виховання дітей літературними творами.
Наталія Вовк
(магістрантка 2 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент Т. О. Прибора
Анотація. У статті розглянуто проблему здорового способу життя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Встановлено перспективи застосування ідей педагога у практичній діяльності працівників дошкільних навчальних закладів.