Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

«Film Pitch Challenge»: студенти групи АН23Б представили свої кінопроєкти на занятті з практичного курсу англійської мови

«Film Pitch Challenge»: студенти групи АН23Б представили свої кінопроєкти на занятті з практичного курсу англійської мови

Оволодіння іноземною мовою — це не лише традиційне спілкування між студентом і викладачем, а й залучення студентів до виконання творчих і практично орієнтованих завдань. Саме такі форми роботи допомагають здобути навички, необхідні для життя та професійної діяльності в сучасному світі.

Наприкінці вивчення теми «Кіномистецтво», що є складовою Практичного курсу англійської мови, студенти 3 курсу спеціальності «Середня освіта: Мова та зарубіжна література (англійська)» змагалися у представленні власних кіносценаріїв у форматі «Film Pitch Challenge». Працюючи в групах, вони підготували яскраво оформлені та ґрунтовно продумані презентації майбутніх фільмів.

Студенти самостійно обирали жанр фільму, розробляли назву та сюжет, створювали ескізи персонажів, визначали цільову аудиторію та навіть прораховували орієнтовний бюджет. Під час роботи вони продемонстрували креативність, відповідальність і вміння мислити стратегічно. Кожен фільм отримав рекламний слоган, а деякі групи пішли ще далі — створили власні трейлери.

Було представлено такі кінопроєкти:

  • драма-притча “The Mirror of Silence” (Анастасія Шамшур, Олена Дроздова, Світлана Войцеховська);
  • кримінальна комедія з елементами трилеру “Grandma Undercover” (Лілія Мазуренко, Марія Дуброва, Юлія Назаренко, Анна Фідарова);
  • анімаційний фільм “Kitchen Alive” (Валерія Грідньова, Карина Манова, Ольга Чістоклєтова, Вікторія Слон);
  • містична драма “The Lost Melody” (Тетяна Бруліна, Нікіта Вінник).

Кожна презентація стала унікальним результатом колективної роботи, поєднанням артистизму, креативності та вміння переконувати, презентувати ідеї. Завершальним етапом заняття стало оцінювання проєктів за критеріями та голосування. Як зазначили самі студенти, такі творчі завдання мотивують, надихають, згуртовують і сприяють розвитку мовленнєвих умінь.

Застосування методу проєктів дає змогу студентам максимально реалізувати свій творчий потенціал, виконуючи завдання, які вимагають високого рівня володіння англійською мовою, цифрової компетентності, креативного мислення, уміння працювати в команді та ефективно презентувати результати інтелектуальної діяльності.

Матеріал підготувала Вікторія Кочубей, доцент кафедри германських мов, зарубіжної літератури та методик викладання

{gallery}news_2025/filfak/12/03-12-10-50{gallery}

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись