Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Студентська заключна конференція з педпрактики у магістрів

7 листопада на кафедрі  англійської мови та методики  її викладання  відбулася студентська заключна конференція з педагогічної практики  студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Студенти поділилися власним досвідом щодо використання електронних засобів навчання на уроках англійської мови, а також розповіли, як вирішували проблеми, що виникали протягом педпрактики.

Олена Дрозд  використовувала рейтинги та топи під час вивчення теми «Подорожування і туризм», довела, що така форма діяльності дала змогу учням  1) використовувати лексичний і граматичний матеріал у більш широкому діапазоні; 2) обґрунтовувати свою думку та порівнювати позиції.

  Як переконалася Процюк Аліна на власному досвіді, Інтернет створює унікальні можливості для вивчення і навчання англійської мови завдяки створенню природного мовного середовища. Студентка розповила про те, як можна пов’язати сучасні технології  з вивченням іноземної мови. Зокрема практикантка  ознайомила присутніх з варіантами використання таких інтернет платформ як “Memrise”, “FluentU”, “British Coucil”.

Марія Єннер торкнулася двох аспектів. Перший аспект суто методичний: методика використання правила ASI  QUASI  для навчання порядку слів у загальних та спеціальних запитаннях у теперішньому і минулому часах. Другий аспект: переваги використання Google таблиці в якості електронного журналу. Зокрема студентка підкреслила, що цей журнал дає змогу батькам контролювати успішність підлітків більш ефективно.

Взагалі практиканти відмітили, що під час педпрактики набули цінного педагогічного досвіду.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись