На факультеті української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики магістрантів-філологів
16 квітня 2024 року в ЦДУ імені Володимира Винниченка відбулася підсумкова конференція, присвячена педагогічній практиці магістрантів спеціальності «014.01 Середня освіта (Українська мова і література)». Керівник та методисти з фаху привітали студентів із успішним завершенням практики, здобувачі освіти обмінялися враженнями від майже двомісячної учительської діяльності в старших класах, що тривала з середини лютого до кінця березня.
Керівник виробничої практики доктор філ. наук, професор Сергій Павлович Михида привітав присутніх та запропонував студентам розповісти про їхній досвід. Своїми емоціями та здобутками поділилися студенти денної форми навчання (Оксана Олексієнко, Єлизавета Єрещенко, Павло Черкас та Максим Бричка), а також студенти-заочники (Ольга Пінчевська та Юлія Ткаченко). За словами промовців, труднощі, якщо й виникали під час педагогічної діяльності, то були подолані, а отриманий досвід став цінним надбанням на професійному шляху.
«Педагогічна практика у закладі освіти є надзвичайно важливим етапом у підготовці молодого фахівця. Вчитися — нелегкий процес, вчити — не лише передавати знання, а й впливати на формування особистості. Особливо цінним для мене є те, що за цей час я мала змогу пізнати себе як вчителя, визначити, які методи та підходи відповідали б моєму стилю навчання», — поділилася спостереженнями Оксана Олексієнко після завершення конференції.
Оксана Олексієнко та Павло Черкас виступили з презентаціями. Єлизавета Єрещенко показала відеоролик із матеріалами, відзнятими впродовж проходження практики. Максим Бричка доповнив розповідь фотоколажем. Ольга Пінчевська зачитала власний вірш, що справив враження на її учнів. Наостанок вичерпно поділилась враженнями з присутніми і Юлія Ткаченко.
«Я задоволений своїм досвідом. Багато чого навчився і мав можливість застосувати свої знання та навички на практиці. Вдячний за можливість пройти практику у своїй рідній школі. Дякую вчителям-предметникам, методистам, учням. Це був цінний досвід, який допоможе в моєму професійному зростанні», — такими були висновки Максима Брички.
Високу зацікавленість у змісті заходу здобувачі освіти виражали також і реакціями в чаті. Усі методисти з фаху висловили позитивну оцінку результатів діяльності магістрантів. Доцентка кафедри української філології та журналістики Ганна Василівна Волчанська, крім того, зазначила, що кожне проходження практики є унікальним і передбачає різний підхід до навчання через стрімку мінливість світу. Подібною була й думка Ольги Миколаївни Манойлової, старшої викладачки кафедри германських мов, зарубіжної літератури та методики їхнього навчання. Доцентка кафедри української філології та журналкістики Інна Миколаївна Демешко подякувала здобувачам освіти за добросовісне ставлення до роботи та своєчасне надсилання матеріалів. Завідувачка кафедри української філології та журналістики, професорка Ольга Леонідівна Кирилюк звернула увагу присутніх на те, що для деяких студентів обговорювана педагогічна практика стала джерелом нового досвіду через неспорідненість їхньої першої спеціальності. Доцентка кафедри української філології та журналістики Олена Федорівна Буряк приєдналася до висловлених оцінок та вітань.
«Мені б хотілося, щоб ваше бажання прагнення до змін реалізовувалося в навчальній практиці», — підсумував Сергій Павлович Михида, а також звернув увагу на переважно високі оцінки за проходження практики.
Матеріал підготував магістрант Павло Черкас