Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Працювати вчителем, навчатися в педагогічному університеті варто!

Цього року студенти IV курсу факультету філології та журналістики Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка традиційно проходили педагогічну практику в школах міста Кіровограда. Я неймовірно щаслива, адже мені випала нагода проходити практику в рідній 16 школі разом з однокурсниками: Ваколюк Іриною, Тищенко Мариною, Могилою Ольгою та колишньою однокласницею Петровою Яною. З одного боку, мені порівняно з іншими студентами було найлегше – рідні стіни, рідний педагогічний колектив, а з іншого – найважче, тому що важливо було не втратити свій авторитет серед учителів. Хочеться висловити подяку своїй ріднесенькій учительці, класному керівникові Коротковій Світлані Леонідівні. Це людина з великої літери, яка здатна допомогти та підказати завжди й у всьому. Також велика подяка класному керівникові Ізрайловій Аллі Петрівні, методисту Ковтюх Світлані Леонідівні, завучеві Дорогань Ірині Анатоліївні, адміністрації та вчителям НВО № 16, які раділи нашим маленьким перемогам і підтримували у хвилини розгубленості.

Працювати з дітьми – це неймовірна насолода. Ти постійно знаходишся у вирі емоцій і почуттів, які окриляють та заряджають на весь день. Працюючи в школі, я зруйнувала для себе стереотип про сучасних учнів. Це чудові, відкриті, з великим серцем і доброю душею діти. Звичайно, інколи були непорозуміння, але ми швидко їх долали шляхом співбесіди. Дні практики особисто для мене були найліпшими за весь період навчання: тепла атмосфера, чудові уроки й позакласні заходи, найкращі учні. Навіть на пари повертатися зовсім не хотілося.

Я неймовірно дякую своєму університету за можливість побувати в ролі матусі-вожатої під час літньої педагогічної практики в дитячому оздоровчому таборі «Бригантина» та в ролі вчителя під час цьогорічної практики. Саме заради цього треба вступати до педагогічного університету, тому що такої практики ви не отримаєте ні в якому іншому навчальному закладі.

Педагогічна практика – це чудова нагода самовизначитися студентові-педагогу, адже саме після практики можна чітко визначити, чи будеш у майбутньому працювати вчителем. Я з упевненістю на 100% можу сказати, що я дійсно бажаю працювати з дітьми.

Дуже сумно констатувати: сьогодні професія вчителя втрачає свою престижність унаслідок недостатньої матеріальної оплати праці. Незважаючи на це, працювати вчителем, навчатися в педагогічному університеті варто! Це – позитив, дитяча енергія, молодість душі, освіченість, престижність… І цей список можна продовжувати ще дуже довго. Тобто переваг значно більше, ніж недоліків.

Грінченко  Анна – студентка IVкурсу
факультету філології та журналістики 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись