Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Знайомимося з першокурсниками

Знайомимося з першокурсниками

Будьмо знайомі! Мене звати Дар’я Гейко. Я студентка першого курсу факультету філології та журналістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

У 2020 році я закінчила Новопразький навчально-виховний комплекс із золотою медаллю. Протягом трьох років навчалася в Кіровоградській Малій академії наук у секції «Українська мова». Саме МАН змінив моє життя і подарував багато можливостей. Навчання в Малій академії наук України та участь у різних конкурсах допомогли мені визначитися з майбутньою професією.

У 2018 році на обласному етапі конкурсу-захисту я представила науково-дослідницьку роботу на тему «Засоби вираження локативності в романі «Карби і скарби» Мирослава Дочинця й здобула перше місце. На ІІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт я, єдина дев’ятикласниця в секції, посіла третє місце.

2019 рік був для мене дуже важливим і відповідальним. На ІІІ етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України я презентувала роботу на тему «Лексична експресія в романі Василя Шкляра «Троща». За результатами дослідження уклала «Словник експреси вів», створила мобільний застосунок «Словник експресивів». Того року я посіла друге місце на Всеукраїнському етапі конкурсу-захисту дослідницьких робіт.

Для мене неймовірною подією стало навчання в Літній філологічній школі в місті Ужгороді. Ми мали нагоду систематизувати свої знання з філології, почати підготовку до ЗНО з української мови та літератури, вивчати культуру Закарпаття та зустрітися з письменником, драматургом, журналістом Олександром Гаврошем. Але справжньою родзинкою Літньої філологічної школи була подорож до Словаччини. Ми відвідали Музей сучасного мистецтва Енді Ворхола, а сама країна зачарувала своїми краєвидами.

Тема мого третього дослідницького проєкту «Емоційно-оцінна лексика як джерело формування антонімічних відношень у мовній системі (на прикладі творів Василя Шкляра)». За результатами дослідження укладено Словник емоційно-оцінної лексики романів В. Шкляра «Чорний Ворон» і «Характерник». Загальний обсяг – 1550 лексичних одиниць. Завершальним етапом дослідницького проєкту стало створення Словника антонімів у романах В. Шкляра «Чорний Ворон», «Характерник». Він містить 930 антонімічних пар. 

Попереду захист роботи, наукова конференція.

Сьогодні ж лекції, практичні заняття, нові друзі, нові обов’язки…

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись