Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Апалат Ганна Павлівна

ApalatGPкандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта: 
Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1996 р. Спеціальність: Англійська та німецька мови. Кваліфікація: вчитель англійської та німецької мов.

Напрями наукової та професійної діяльності: проблеми професійної підготовки майбутніх учителів, комунікативна лінгвістика.

Тема кандидатської дисертації: «Структура, семантика і прагматика текстів-інтерв’ю» (на матеріалі сучасної англомовної преси) (2003р.)

Транслітерація імені: Hanna Apalat

ORCID iD: 0000-0003-1464-7174

ПрофіліScopusGoogle Scholar, Web of Science 

Дисципліни, які викладає: «Практичний курс англійської мови», «Практикум усного та писемного мовлення», «Практична граматика», «Комунікативна граматика», «Функціональна граматика», «Теоретична граматика», «Педагогічна граматика», «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)».

Основні публікації

Посібники:

1. Апалат Г.П., Савенко Т.В. English Grammar Exercises : Збірник вправ з практичної граматики англійської мови. Кропивницький, 2020. 106 с.

2. Апалат Г.П. English Practice : Навчально-методичний посібник для студентів 2 курсу. Кропивницький, 2022. 100 с. 

3. Апалат Г.П. Practical Grammar : Навчально-методичний посібник для студентів 1 курсу. Кропивницький, 2022. 120 с.  

4. Апалат Г.П., Арделян О.В. Practical English: Part II: Навчально-методичний посібник для студентів 2 курсу. Кропивницький, 2023. 130 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

1. Alieksieienko T., Pivnenko Yu., Apalat H., Vysochan L., Mohilevska V., Androshchuk I. Research Activity as a Technology of Activation of Cognitive Activity of Students of Higher Education Institutions. Systematic Reviews in Pharmacy. 2020. Vol 11 (9). P. 474–477. doi:10.31838/srp.2020.9.67 (Scopus)

2. Vereshchak Yu., Apalat H., Maksymova O., Datska T., Kochubei V. Comparison of the Quality of Distance and Full-time Education Using the Example of the Methodology for Teaching English to Students during 2000-2020, Including the Context of Pandemic. JoLIE. 2022. 15:2. P. 185-199. DOI: https://doi.org/10.29302/jolie.2022.2.13 (Scopus)

Статті у наукових фахових виданнях України:

1. Апалат Г.П., Максимова О.П. Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Кропивницький: Видавництво «КОД», 2019. Випуск 175. С. 789-795.

2. Апалат Г.П., Максимова О.П. Ефективність використання відео матеріалів на уроці англійської мови в старшій школі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». Острог, 2019. Вип. 6(74). С. 154–157.

3. Апалат Г.П., Максимова О.П. Визначення мотиваційних особливостей навчання студентів у ЗВО. Педагогіка і формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2020. Вип.71, Т2. С. 15–19. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-2.2 

4. Максимова О.П., Апалат Г.П. Проблеми та шляхи оптимізації міжкультурного спілкування Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. Одеса, 2020. Випуск 46, Т.1. С. 4–7. DOI https://doi.org/10.32841/2409-1154.2020.46-1.1 

5. Максимова О.П., Апалат Г.П. Розвиток компетентності в письмі в старшій школі. Перспективи та інновації науки. Серія Педагогіка. 2022. №2 (7). С. 444–456. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-2(7) 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись