Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Токарєва Тетяна Станіславівна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1994 р. Спеціальність: Німецька та англійська мови. Кваліфікація: вчитель іноземних мов.

Напрями наукової та професійної діяльності: методика викладання німецької мови, технології навчання німецької мови, стилістика німецької мови, лексикологія німецької мови.

Тема кандидатської дисертації: «Педагогічна діяльність та педагогічна спадщина  Георга Кершенштейнера (1854–1932)» (2003 р.)

Транслітерація імені: Tetyana Tokareva

ORCID iD: 0000-0001-6898-821X

ПрофіліGoogle Scholar 

Відзнаки:

  • Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2011 р.),
  • Почесна грамота Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації (2013 р.),
  • Почесна грамота Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (2007 р.),
  • Грамота Кіровоградської міської ради та виконавчого комітету (2008 р.), Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.).

Дисципліни, які викладає: «Практичний курс німецької мови», «Німецька мова за педагогічним спрямуванням», «Технології навчання німецької мови», «Методика вкладання німецької мови у середній школі», «Методика викладання німецької мови в початковій та основній школі», «Дидактична компетентність вчителя німецької мови», «Лексикологія», «Стилістика», «Література Німеччини».

Основні публікації

Посібники:

  1. Токарєва Т.С., Хоменко Т.А. Стилістика німецької мови (текст і його аналіз як предмет стилістики та інтерпретація тексту) : навч. посібник. Кропивницький: Центрально-Українське видавництво, 2019. 196 с.

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Токарєва Т.С. Особливості використання текстового матеріалу на уроці німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. Вип. 178. С.186-190.
  2. Токарєва Т.С. Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. Вип. 180. С.120-125.
  3. Токарєва Т.С., Хоменко Т.А Філологічна освіта учнів на уроці німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 187. С. 712-718.
  4. Токарєва Т.С. До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 186. С. 172-178.
  5. Токарєва Т.С. Монологічне мовлення як засіб реалізації комунікативних цілей при вивченні німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 190. С. 146-150.
  6. Токарєва Т.С. Особливості уроку іноземної мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2021. Вип. 194. С. 167-172.
  7. Токарєва Т.С. Текстова діяльність як основа змісту навчання іноземної мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2021. Вип. 199. С. 161-166.
  8. Токарєва Т.С. Монологічне мовлення як засіб розвитку комунікативних навичок аудіювання та читання при вивченні німецької мови в закладах загальної середньої освіти. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2022. Вип. 200. С. 134-138.
  9. Токарєва Т.С. Комунікативна мотивація як важливий фактор в оволодінні німецькою мовою учнями старших класів. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2022. Вип. 206. С. 215-220.
  10. Токарєва Т.С. До питання про стилістичні функції займенників у німецькій мові. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Філологія. Одеса, 2022. Вип. 58. С. 169-173.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись