Токарєва Тетяна Станіславівна
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри
Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1994 р. Спеціальність: Німецька та англійська мови. Кваліфікація: вчитель іноземних мов.
Напрями наукової та професійної діяльності: методика викладання німецької мови, технології навчання німецької мови, стилістика німецької мови, лексикологія німецької мови.
Тема кандидатської дисертації: «Педагогічна діяльність та педагогічна спадщина Георга Кершенштейнера (1854–1932)» (2003 р.)
Транслітерація імені: Tetyana Tokareva
ORCID iD: 0000-0001-6898-821X
Профілі: Google Scholar
Відзнаки:
- Почесна грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2011 р.),
- Почесна грамота Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації (2013 р.),
- Почесна грамота Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (2007 р.),
- Грамота Кіровоградської міської ради та виконавчого комітету (2008 р.), Подяка Міністерства освіти і науки України (2016 р.).
Дисципліни, які викладає: «Практичний курс німецької мови», «Німецька мова за педагогічним спрямуванням», «Технології навчання німецької мови», «Методика вкладання німецької мови у середній школі», «Методика викладання німецької мови в початковій та основній школі», «Дидактична компетентність вчителя німецької мови», «Лексикологія», «Стилістика», «Література Німеччини».
Основні публікації
Посібники:
- Токарєва Т.С., Хоменко Т.А. Стилістика німецької мови (текст і його аналіз як предмет стилістики та інтерпретація тексту) : навч. посібник. Кропивницький: Центрально-Українське видавництво, 2019. 196 с.
Статті у наукових фахових виданнях України:
- Токарєва Т.С. Особливості використання текстового матеріалу на уроці німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. Вип. 178. С.186-190.
- Токарєва Т.С. Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. Вип. 180. С.120-125.
- Токарєва Т.С., Хоменко Т.А Філологічна освіта учнів на уроці німецької мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 187. С. 712-718.
- Токарєва Т.С. До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 186. С. 172-178.
- Токарєва Т.С. Монологічне мовлення як засіб реалізації комунікативних цілей при вивченні німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2020. Вип. 190. С. 146-150.
- Токарєва Т.С. Особливості уроку іноземної мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2021. Вип. 194. С. 167-172.
- Токарєва Т.С. Текстова діяльність як основа змісту навчання іноземної мови. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2021. Вип. 199. С. 161-166.
- Токарєва Т.С. Монологічне мовлення як засіб розвитку комунікативних навичок аудіювання та читання при вивченні німецької мови в закладах загальної середньої освіти. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2022. Вип. 200. С. 134-138.
- Токарєва Т.С. Комунікативна мотивація як важливий фактор в оволодінні німецькою мовою учнями старших класів. Наукові записки. Педагогічні науки. Кропивницький, 2022. Вип. 206. С. 215-220.
- Токарєва Т.С. До питання про стилістичні функції займенників у німецькій мові. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Філологія. Одеса, 2022. Вип. 58. С. 169-173.