Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Студенти поділилися своїми враженнями від проходження педагогічної практики з викладання англійської та німецької мови

Студенти поділилися своїми враженнями від проходження педагогічної практики з викладання англійської та німецької мови

Підійшла до завершення практика у школі, і студенти педагогічних спеціальностей факультету української філології, іноземних мов  та соціальних комунікацій готуються до звітної конференції та дописують звіти з педпрактики. Ми запитали у них, які враження від перших уроків у ролі вчителя та чим їм запам’ятаються останні 5 тижнів їхнього життя.

Валерія Мандрейчук, студентка АН19Б:

3

Ось і настав час практики в справжній школі, зі справжніми учнями, де було дуже захоплююче. Адже все моє дитинство найулюбленішою грою була гра в “школу”, коли я навчала іграшки, уявних учнів або сестру чи брата. А зараз усі називають тебе Валерією Вікторівною. Новий досвід, який допоміг мені згадати, якою ж я була ученицею. Особливо коли проходиш практику в школі, яку нібито нещодавно закінчив. А це Комунальний заклад "Компаніївський ліцей" Компаніївської селищної ради Кіровоградської області. Та пройшло 4 роки, і ти згадуєш, що дітей, які сидять перед тобою, ти заводила в перший клас. Завдяки вчителям я швидко адаптувалась і знайшла спільну мову з учнями. Застосувала вивчений матеріал в університеті. В університеті нам говорили: «От учіть цей матеріал, бо підійде учень і запитає, а що таке англійська мова, а ви не зможете відповісти». Тоді здавалось, та навіщо учням це. Але дійсно була така ситуація: учениця вирішила в мене запитати, скільки букв в англійському алфавіті. Після моєї відповіді, вона сказала, що нарахувала менше, і ми з нею разом звірили кількість букв в алфавіті. Коли зійшлися «в цифрах», дівчинка не стримала радості та ще з більшим завзяттям і цікавістю поставилась до вивчення англійської мови.

Загалом мені сподобалась практика, вважаю це потрібною частиною навчання, завдяки практиці ти розумієш, чи хочеш бути вчителем чи ні. Я впевнилася, що хочу, але це нелегка робота, та з матеріалом, що викладається в університеті, легко можна пройти цей шлях.

Леонід Ромащенко, студент групи АН19Б:

2

Хочу поділитися своїм досвідом проходження практики в школі. Я з самого початку дуже хвилювався, хоча в мене є невеличкий досвід роботи з дітьми та дорослими. Проте для мене це було щось нове, "практика в школі" – звучало, як щось серйозне та відповідальне. Упродовж першого тижня практики в Комунальному закладі «НВО І-ІІІ ст. «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», спостерігаючи за уроками досвідчених вчителів та за тим, як вони викладають, я мав бажання скоріше розпочати вести уроки самому. Тож на другому тижні почалась моя активна практика: я проводив заняття, відвідував заняття інших студентів-практикантів, проводив позакласні заходи на різні теми. Так тривало до останнього тижня. Найголовніше те, що я хочу сказати, що практика в школі – це захоплююче! Для тих, хто тільки буде проходити практику, - не потрібно хвилюватися! Школа, директор та вчителі радо зустрінуть вас, усе покажуть, розкажуть і завжди допоможуть!

Тож хочу подякувати директору закладу Титаренко Лілії Станіславівні, вчителю англійської мови Леоновець Наталії Анатоліївні, вчителю німецької мови та класному керівнику Власенко Ксенії Володимирівні, вчителю зарубіжної літератури Шевченко Ніні Леонідівні за надання студентам методичного супроводу практики в цій чудовій школі!

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись