Підсумки педагогічної практики
21 березня 2012 року на факультеті філології та журналістики відбулася підсумкова конференція з педагогічної практики студентів ІV курсу.
Цьогоріч практика проходила з 23 січня по 3 березня. За цей час студенти повністю поринули у ниву диктантів тапереказів, виховної роботи й позакласних заходів, доопрацювання шкільнихпідручників та методичної літератури. Лише зараз усі сили, надії, прагнення та сподівання почали виміщуватися у такомудалекому й щемливому, такому близькому й рідному слові «вчитель».
На початок педагогічної парактики кожна студентська мікрогрупа мала індивідуальне методичне завдання. Робота передбачалася різною, її метою стали спостереження за навчальним процесом, аналіз ситуацій, труднощів та проблем, які виникали на уроках. Тематична сфера завдань була широкоплановою: від коментарів щодо особливостей проведення уроків розвитку мовлення, тлумачення роботи над удосконаленням усного мовлення учнів, до розуміння змісту інтегрованих уроків, інтерактивного та проблемного навчання. До того ж усі виступи представників мікрогруп супроводжувалися мультимедійними презентаціями, виготовленими власноруч.
Кожному зі студентів педагогічна практика «провела» свій урок, але найголовнішим став урок досвіду.
А коли наш груповий методист Людмила Петрівна Кричун запитала про те, хто переконався, що зробив правильний вибір і стане вчителем, близько 90% студентів піднесли руку.
Так, ми будемо хорошими вчителями, бо відтепер ми стали іншими: уже по-іншому дивитимемося на виконання своїх обов’язків, по-іншому сприйматимемо нашихвикладачів-наставників.
Студенти 41-42-ї груп