Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Пикалюк Роман Володимирович

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2006 ., Спеціальність: Українська мова і література

Напрями наукової та професійної діяльності:

Тема кандидатської дисертації: "Синергетика модальностей мовно-системної організації художньої прози Івана Багряного".

Транслітерація імені: Roman Pykaliuk

ORCID iD: 0000-0002-7951-2337

ПрофіліWeb of ScienceGoogle Scholar

Дисципліни, які викладає: Агенційна журналістика, Аналітична журналістика, Журналістика даних, Інтернет-журналістика, Новітні медіа, Реклама і зв’язки з громадськістю,  Медіаменеджмент.

Основні публікації

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Semenog, O., Semenikhina, O., Oleshko, P., Prima, R., Varava, O., & Pykaliuk, R. (2020). Formation of Media Educational Skills of a Future Teacher in the Professional Training. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(3), 219-245. https://doi.org/10.18662/rrem/12.3/319. - Режим доступу: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2899.

Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Пикалюк Р. Модальна організація текстів рекламних слоганів / Р. В. Пикалюк // Наукові записки НаУКМА. – 2018. – Т. 1. – С. 41 – 45.
  2. Пикалюк Р. Концептуальна система твору як чинник імплікації модальних значень / Р. В. Пикалюк // Мовознавчий вісник: Збірник наукових праць. – Черкаси, 2018. – Вип. 24-25. – С. 261 – 266.
  3. Пикалюк Р. Нативна реклама в українських нішевих онлайн-виданнях / Р. Пикалюк, Д. Шульга // Communications and Communicative Technologies. –  2020. – Вип. 20.
  4. Пикалюк Р. Гейміфікація в нативній рекламі: тенденції використання в онлайн-виданнях / Р. В. Пикалюк // Вчені записки Тавріського національного університету ім. В. І. Вернадського. – Серія: Філологія. Журналістика. – 2021. – Т. 32 (71). - № 2.
  5. Пикалюк Р. Нативна реклама в новинних інтернет-ЗМІ: особливості поєднання рекламного і журналістського контенту / Р. В. Пикалюк // Вчені записки Тавріського національного університету ім. В. І. Вернадського. – Серія: Філологія. Журналістика. – 2022. – Т. 33 (72). - № 5. - Ч. 2.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись