Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Пянковська Ірина Володимирівна

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2000. Спеціальність: Німецька і англійська мови. Кваліфікація: вчитель німецької і англійської мов

Напрями наукової та професійної діяльності: німецька філологія,  медіалінгвістика, лінгводидактика.

Тема кандидатської дисертації: «Слова категорії стану в структурі речень німецької і української мов» (2009 р.)

Транслітерація імені: Piankovska Iryna Volodymyrivna

ORCID iD: 0000-0002-0818-644X

Профілі: Web of ScienceGoogle Scholar

Відзнаки:

  • Грамота Міністерства освіти і науки України (2021 р.),
  • Подяка Міністерства освіти і науки України (2017 р.),
  • Подяка Кіровоградської обласної ради (2013 р.).

Дисципліни, які викладає: «Теоретичний курс німецької мови», «Практичний курс німецької мови», «Методика викладання німецької мови».

Основні публікації

Посібники:

  1. БілоусО.М., Пянковська І. В. Національні варіанти німецької мови (у лінгвогеографічному, соціолінгвістичному, лінгвістичному та лінгвокультурному аспектах). Київ : «Центр учбової літератури», 2019. 314 с.        

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. BilousO., PiankovskaI., Stepanenko A., Taranukha T. та ін. Bilateral interpreting : some ways of analysis (German-Ukrainian/ Ukrainian- German). AD Alta-Journal of interdisciplinary research. Vol. 11. No. 1, Special Issue 16. P. 6–11.
  2. Bilous, MishchenkoA., Datska T., Ivanenko N., Kit L., Piankovska I., Vereshchak Y. Modern Linguistic Technologies: Strategy for Teaching Translation Studies. Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities. 2021. Vol. 13, No. 4. P. 1–12. DOI: https://doi.org/10.21659/rupkatha.v13n4.65

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Пянковська І. В. Textkompetenz als Bestandteil der Sprachkompetenz. Наукові записки. Серія: Філологічні науки. Кропивницький, 2018. Вип. 165. C. 542–
  2. Пянковська І. В. Übungstypen zum Leseverstehen im Fremdsprachenunterricht. Освітній вимір : зб. наук. праць. Кривий Ріг, 2020. Вип. 2 (54). С. 84–
  3. Пянковська І. В. Лінгвістичні засоби впливу в німецькому медіатексті. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич, 2022. Вип. 47, Том 3. С. 113–
  4. Пянковська І. В. Еколінгвістичні підходи до вивчення німецькомовного медіа-простору. Мовні і концептуальні картини світу: Збірник наукових праць. Київ, 2022. Вип. 2 (72). С. 108– DOI https://doi.org/10.17721/2520-6397.2022.2.08
  5. Пянковська І. В. Комунікативні стратегії і тактики у німецькомовних політичних коментарях на тему “Krieg in der Ukraine”. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія». № 55. С. 86–89. DOI https://doi.org/10.32841/2409-1154.2022.55.19
  6. Пянковська І. В. Лексичні особливості німецьких медіатекстів на тему «Krieg in der Ukraine» в контексті медіаекології. Нова філологія : Збірник наукових праць. Одеса, 2022. № 86. С. 144– DOI https://doi.org/10.26661/2414-1135-2022-86-21
  7. Пянковська І. В. Концепція і методологія медіадискурсу. Закарпатські філологічні студії. 2022. Вип. 26, Том 1. С. 182–187. DOI https://doi.org/10.32782/tps2663-4880/2022.26.1.35
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись