Роман Сергій
(Луганськ, Україна)
Статтю присвячено дослідженню концептуальних основ педагогічної аксіології в контексті шкільної хімічної освіти з метою застосування їх для процесу формування еколого-гуманістичних цінностей школярів при вивченні хімії, у тому числі через фахову підготовку вчителів по його здійсненню у ході професійної діяльності.
Ключові слова:педагогічна аксіологія, концептуальні основи, шкільна хімічна освіта, формування еколого-гуманістичних цінностей.
The article is devoted to the research of conceptual bases of pedagogical axiology in a context of school chemical education for the purpose of their application in the process of forming ecology-humanistic values of school students when studying chemistry, including vocational training of teachers and its implementation during pedagogical activity.
Key words:pedagogical axiology, conceptual bases, school chemical education, formation of ecology-humanistic values.
Додати коментар
Світлана Шандрук
(Кіровоград, Україна)
В статті досліджуються тенденції та суперечності в професійній діяльності американських вчителів; глобалізація професійної підготовки вчителів; проблема мультикультурної освіти; питання вдосконалення школи і якості освіти; шляхи і засоби визначення й оцінювання ефективності школи.
Ключові слова: тенденції, суперечності, професійна підготовка вчителів, мультикультурна освіта; якість освіти.
Tendencies and contradictions in professional activity of American teachers; globalization of professional preparation of teachers; problem of multicultural education; question of school development and quality of education; ways and facilities of determination and evaluation of school effectiveness are investigated in the article.
Keywords: tendencies, contradictions, professional preparation of teachers, multicultural education, quality of education.
Маріанна Швардак
(Мукачево, Україна)
У статті з’ясовані роль і завдання інноваційних процесів у сучасній освіті, виявлено існування комплексу проблем та протиріч, які виникають при впровадженні педагогічних інновацій у практику початкової школи.
Ключові слова:інновація, інноваційні процеси, педагогічна інноватика, інноваційні педагогічні технології, педагог-новатор, проблеми, сучасна освіта, початкова школа.
In the article the role and tasks of the innovative processes in modern education are revealed, the existence of a complex of the problems and contradictions that arise while implementing pedagogical innovations in the widespread practice of primary school are highlighted.
Key words:innovation, innovative processes, pedagogical innovation, innovative pedagogical technologies, teacher-innovator, the problems of the modern education, primary school.
Віктор Слюсаренко
(Кіровоград, Україна)
У даній статті розкрито педагогічну сутність фізичного експерименту, проаналізовано його види та визначено його дидактичні цілі у навчально-вихованому процесі.
Ключові слова:експеримент, навчальний процес, вид, дидактика.
In this article the pedagocical essence of physical experimentis revealed,the analysis of its kinds is provided,its didactic purposesin the process of teaching and upbrining are determined.
Keywords:experiment, the learning process, view, didactics.
Лариса Стрельченко
(Кіровоград, Україна)
В статті розглядаються питання професійної підготовки майбутнього вчителя англійської мови в системі вищої педагогічної освіти Великобританії в умовах модернізації і інтеграції в європейський освітній простір в контексті болонського процесу, виявляються загальні тенденції та особливості підготовки педагогічних кадрів в вищих навчальних закладах країни.
Ключові слова:Болонський процес, Європейські освітні стандарти, модернізація вищої педагогічної освіти, особливості професійної підготовки вчителів у Великобританії, підготовка вчителя англійської мови.
The article deals with an overview of the professional English language teacher training in the system of higher education in Great Britain, influenced by modernization and integration into European educational space in the context of the Bologna Processand reveals some general tendencies and specific feachers of effective language teacher training at universities of the country.
Key words:the Bologna Process, European educational standards, modernization of higher education, the peculiarities of professional teacher training system in Great Britain, English language teacher training.