Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ІНКЛЮЗИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЙОГО ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Оксана Кучерук
(Харків, Україна)

У статті розкрито сутність, структура та важливість формування інклюзивної компетентності майбутнього вчителя у зв’язку з впровадженням інклюзивної моделі навчання в загальноосвітні навчальні заклади.

Ключові слова:вчитель, інклюзія, підготовка, освіта, основи здоров’я, професійно-педагогічна компетентність, інклюзивна компетентність.


The article deals with the nature, structure and importance of forminginclusive competence of future teachers in connection with the implementation of inclusive education in secondary schools.

Key words:teacher, inclusion,training, education, the basics of health,professional and pedagogical competence, inclusive competence.

Детальніше...

ГЛОБАЛИЗАЦИЯ И ЕЕ ПРОЕКЦИИ В СФЕРЕ ОБРАЗОВАНИЯ

Елена Лавренцова
(Стара Загора, Болгария)

В статье анализируются различные проявления глобализаци в современном мире и то, каким образом они проецируются в образовательную сферу,определяя сущность последующих трансформаций в рамках системы образования. Наиболее подробно при этом рассматриваются мировые экономические процесы и их влияние на образование.

Ключевые слова:глобализация, образование, экономика, информатизация, транснационализация, мобильность, диверсификация
 

 Different indications of globalization in the modern world and their projections in the educational sphere which determine the essence of the following transformations of the educational system are examined in the article. The world economic processes and their influence on education are regarded in detail.  

Keywords:globalization, education, economy, informatisation, transnationalisation, mobility, diversification.   

Детальніше...

ПРОБЛЕМА ТЕХНОКРАТИЗМУ У ВИЩІЙ ТЕХНІЧНІЙ ШКОЛІ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА

Олена Мелащенко
(Київ, Україна)

 

Технократизм в сучасній вищій технічній школі України. Розвиток творчої особистості студента як шлях до меритократії.
Ключові слова:особистість, технократизм, освіта, вища технічна освіта, творення особистості, меритократія.
 

Технократизм в современной высшей технической школе Украины. Развитие творческой личности студента как путь к меритократии.
Ключевые слова:личность, технократизм, образование, высшее техническое образование, развитие личности, меритократия.
 

The problem of technocratism in modern technique school of Ukraine. Development of the creative personality of the student as the way to meritocrate.
Key words:personality, technocratism, education, higher tehnigue education, progress of personality, meritocrate.

Детальніше...

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Наталя Пасічник
(Кіровоград, Україна)

У статті аналізується моніторинг якості освіти як діагностико-прогностичне комплексне дослідження якості освіти за різноманітними показниками  освітньої діяльності.

Ключові слова:моніторинг, якість освіти, моніторингове дослідження, рівні функціонування освіти, показники якості навчальної роботи, критерії, системний підхід.
 

The paper focuses on educational monitoring viewed as diagnostic and prognostic complex investigation of education quality in accordance with various markers of educational activity.

Key words:monitoring, quality of education, monitoring investigation, levels of functioning of education, markers of learning process quality, criteria, systemic approach.

Детальніше...

МОДЕРНИЗАЦИОННИ ПРОЦЕСИ В ОБРАЗОВАНИЕТО В РАКУРСА НА ЕВРОИНТЕГРАЦИЯТА

Мартин Ранчев
(
Стара Загора, Болгария)

В статията, накратко се представят някои основни образователни програми, които са приети в рамките на Европейския съюз и които са валидни до края на 2013 г, като се прави опит да се анализира участието, респективно проблемите на България при участието в тях и изпълнението на целите на образователната политика в страната.

Ключови думи: конкурентоспособност,  образование,политика, програма, учене
 

The article briefly presents some basic educational programs that have been adopted within the European Union and are valid until the end of 2013,  as an attempt to analyze the participation of Bulgaria  regarding the  problems with attendance and performance of objectivesofeducationalpolicy in the country.

Keywords:  competitiveness, education, learning, policy, program.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись