Валерій Гриценко
(Черкаси, Україна)
У статті окреслено основні тенденції інформатизації освітньої галузі в сучасних умовах. Виявлено основні проблеми, які перешкоджають застосуванню інформаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Запропоновано нові напрямки інформатизації освіти. Уточнено визначення поняття інформатизація освіти.
Ключові слова: інформатизація, інформаційні технології, системи інформатизації, концепція інформатизації.
The main trends of the educational informatization process in the modern education are indicated in this article.The basic problems that prevent the usage of the information technology in the teaching process are determined. New direction in the informatization of educationare proposed.The definition of the concept educational informatizationis specified.
Keywords: informatization, informational technologies, system of informatization, concept of informatization.
Додати коментар
Олександр Гавриленко
(Кіровоград, Україна)
В статті розглядається поняття інформаційно-освітнього середовища, здійснюється аналіз його змісту,цілей та завдань,принципи створення у вищому навчальному закладі.
Ключові слова: інформаційно-освітне середовище, інновації, суб’єкти навчання, принципи створення.
The notion of information and educational medium is considered, the analysis of its contents, aims and tasks, principles ofcreation in high school is made in the article.
Key words: information andeducational medium, innovation,subjects ofstudy, principles ofcreation.
Світлана Карплюк
(Житомир, Україна)
У статті обґрунтовано історичні етапи розвитку систем управління навчально-виховним процесом. Висвітлено зміст, напрями, специфіку проблеми управління навчально-виховним процесом у вищих школах на різних етапах розвитку науки, ураховуючи провідні дослідження науковців. Доведено доцільність врахування історичної спадщини під час створення нових ефективних систем управління навчально-виховним процесом в умовах сучасного вищого навчального закладу.
Ключові слова: інформація, інформаційні технології, автоматизованасистема управління, навчально-виховний процес вищої школи
В статье обоснованы исторические этапы развития систем управления учебно-воспитательным процессом. Освещены содержание, направления, специфика проблемы управления учебно-воспитательным процессом в высших школах на разных этапах развития науки, учитывая ведущие исследования ученых. Доказана целесообразность учета исторического наследия при создании новых эффективных систем управления учебно-воспитательным процессом в условиях современного вуза.
Ключевые слова: информация, информационные технологии, автоматизированная система управления, учебно-воспитательный процесс высшей школы
In the article the historical stages of educational management systems process are defined. The paper deals with content areas, specific problems of managing educational process in higher schools at different stages of the development of science, taking into account the leading scientific researches. The expediency of incorporation heritage while creating new efficient educational management systems process in the modern university is examined.
Keywords: information, information technology, automated management system, the educational process of higher education
Наталія Кіяновська
(Кривий Ріг, Україна)
В статті розглянуто процес розвитку та становлення поняття «інформаційно-комунікаційні технології»в теорії сучасної системі освіти, розглянуто різні тлумачення цього поняття. Вказано роль інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі.
Ключові слова:інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), інформаційна технологія, новітні інформаційні технології, технологія в освіті, педагогічна технологія,технологія навчання, засоби навчання.
The paper deals withthe development and establishment of "Information and Communication Technologies" in the theory of modern education system, different interpretations of the concept are also regarded. The role of ICT in education is specified.
Keywords: Information and communication technologies (ICT), information technology, advanced information technology, technology in education, educational technology, technology training, training aids.
Наталья Колесниченко
(Одеса, Україна)
У статті подано результати теоретичного аналізу праць німецьких вчених з проблеми модернізації іншомовної педагогічної освіти в Німеччині. Особливу увагу приділено аналізу змісту і способів реалізації основної і додаткової спеціалізації німецьких вчителів іноземних мов впродовж набуття ними іншомовної педагогічної освіти. Висвітлено специфіку теоретичної і практичної підготовки, а також провідні суперечності процесу модернізації професійно-педагогічної освіти майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.
Ключові слова: іншомовна педагогічна освіта, реформування, модернізація професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в Німеччині.
В статье представлены результаты теоретического анализа работ нимецких ученых по проблеме модернизации иноязычного педагогического образования в Германии. Особое внимание уделено анализусодержания и способов реализации основной и дополнительной специализаций учителейиностранного языка в процессе их педагогического образования. Охарактеризована специфика теоретического и практического компонентов их подготовки, а также основные противоречия процесса модернизации профессионально-педагогического образования учителейиностранного языкав Германии.
Ключевые слова: иноязычное педагогическое образование, реформирование, модернизация профессионально-педагогической подготовки учителейиностранного языкав Германии.