Архів новин до 07.2021 року
15 грудня 2021 року кафедра лінгводидактики та іноземних мов привітала студентів — учасників та переможців літературного конкурсу до дня Геловіну Trick and be treated. Переможці Микола Шевченко (у номінації «Оповідання англійською мовою») та Дар'я Літвінчук ( у номінації «Оповідання українською мовою») отримали атмосферні кухлі-черепи. Інтригою конкурсу став приз глядацьких симпатій, який отримала Мілана Харченко, за оповідання англійською мовою.
Детальніше...
13 грудня 2021 року, на вченій раді факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій ректор університету Євген Соболь вручив студентам, викладачам, та працівникам факультету відзнаки та нагороди за вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, впровадження нових освітніх технологій, багаторічну плідну наукову, педагогічну діяльність та з нагоди 100-річчя Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка.
У рамках роботи наукового гуртка «Індивідуалізація процесу вивчення іноземної мови на немовних факультетах» (науковий керівник: доцент кафедри лінгводидактики та іноземних мов — Черньонков Ярослав Олександрович) студенти І-ІІ курсів факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій взяли участь в низці міжнародних та всеукраїнських наукових конференцій.
Сьогодні, 9 грудня, представники факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій зустрілись з учнями 10-го класу Добровеличківської загальноосвітньої школи №1. Зустріч відбувалася в онлайн-форматі.
29 листопада кафедра української мови та журналістики провела університетський етап ХХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Зрозуміло, що в час жорстких карантинних обмежень ми не змогли запросити всіх охочих. Але ми радо вітали студентів усіх факультетів, які долучилися до спільного обмірковування відомого вислову, викарбуваного біля входу в університет міста Стелленбош: «Для знищення будь-якої нації не треба атомних бомб чи ракет дальнього радіусу дії. Для цього досить зниження якості освіти і дозволу учням обманювати на екзаменах. …Крах освіти – це крах нації».



