Людмила Токарук
(Київ, Україна)
У статті розкриваються шляхи та методи професійної підготовки педагогічного персоналу загальноосвітніх навчальних закладів щодо навчально-виховної роботи з дітьми із обмеженими можливостями.
Ключові слова: професійне становлення педагогічних працівників, асистент вчителя, діти з обмеженими фізичними можливостями, навчально-організаційно робота, соціально-психологічна адаптація.
В статье раскрываются пути и направления профессиональной подготовки педагогических работников общеобразовательных учебных заведений по учебно-воспитательной работе с детьми обделенными возможностями.
Ключевые слова: профессиональное становление педагогических работников, ассистент учителя, дети с обделенными физическими возможностями, учебно-организационная работа, социально-психологическая адаптация.
The article reveals the means and methods of professional preparation of the educational personnel for the teaching-educational work with children with special needs at secondary schools.
Key words: profession formation of educational specialist, assistant of a teacher, children with special needs, organization of educational work, social and psychologist adaptation.
Додати коментар
Ганна Цвєткова
(Слов’янськ, Україна)
У статті представлено креативно-розвиваючий освітній простір як умову самовдосконалення викладачів вищої школи, розкрито основні його компоненти, доведено, що креативно-розвиваючий освітній простір - сукупність спеціально організованих психолого-педагогічних умов, у результаті яких відбувається саморозвиток особистості викладача, вдосконалення його професійно-педагогічної майстерності.
Ключові слова: креативно-розвиваючий освітній простір, самовдосконалення викладача вишу, корпоративна культура, освітнє середовище, саморозвиток, самоактуалізація, варіативність креативності.
The article presents the creative and developing educational space as a condition for the self-cultivation of high school teachers. The main components of self-perfection are also revealed. It is pointed out that the creative and developing educational space is a set of especially organized psycho-pedagogical conditions in the result of which the self-cultivation of a teacher`s personality and the improvement of the professional-pedagogical skills are realized.
Keywords:creative and developing educational space, self-cultivation of high school teachers, corporate culture, educational environment, self-perfection, self-actualization, variation of creativity.
Володимир Живицький
(м. Кіровоград, Україна)
У статті розглянуті основні підходи науковців до проблеми готовності майбутнього педагога-музиканта до професійної кар’єри.
Ключові слова: професійна готовність, психологічна готовність, професійна кар’єра, категорії готовності.
В статье рассмотрено основные подходы учёных к проблеме готовности будущего педагога-музыканта к профессиональной карьере.
Ключевые слова: профессиональная готовность, психологическая готовность, профессиональная карьера, категории готовности.
The article includes basic scientific approaches to the problem of readiness of a future teacher-musician for a professional career.
Keywords: professional readiness, psychological readiness, career, categories of preparedness.
Соціально-професійне становлення як умова особистісного розвитку фахівця
Голови секції
|
|
ШАНОВНІ УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ!
Для попереднього ознайомлення та обговорення на сайті представлено авторські оригінали наукових статей. Відредаговані матеріали будуть опубліковані у збірнику наукових праць Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка «Наукові записки. Серія : Педагогічні науки», який внесено до переліку наукових фахових видань України (затверджено постановою президії ВАК України від 16 грудня 2009 р. № 1 05/6).
ОРГКОМІТЕТ
Дякуємо за участь у конференції! Обговорення завершено.