Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Костянтин Костюченко
(Кіровоград, Україна)

В статті автор аналізує стан розробки проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів, обґрунтовує актуальність її вирішення в процесі професійної діяльності педагога, досліджує зміст та характеристики професійного мислення, визначає особливості професійної діяльності педагога.

Ключові слова:професійне мислення, майбутні вчителі, професійна діяльність педагога, підходи, характеристики, особливості.

 

In the article an author analyses the state of development of problem of forming of the professional thinking of future teachers, grounds actuality of itsdecision in the process of professional activity of teacher, nvestigates maintenance and descriptions of the professional thinking, determines the features of professional activity of teacher.

Keywords:professional thinking, future teachers, professional activity of teacher, approaches, descriptions, features.

Детальніше...

ПРОБЛЕМАТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Костянтин Краснолуцький
(Київ, Україна)

У статті висвітлюється роль критичного мислення в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в сфері адміністративного менеджменту з  урахуванням потреб сучасного постіндустріального суспільства ХХІ-сторіччя. Прерогативою сучасної вищої освіти має стати підготовка фахівців, здатних до саморозвитку в умовах стрімкого розвитку сучасного суспільства та притаманних йому раптових змін та виникненню нових викликів.

Ключові слова:педагогічні умови, індивідуалізація, мислення, критичне мислення, пізнавальна потреба, творчий підхід, самостійна робота, рефлексія.

Встатье освещается роль критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов в сфере административного менеджмента с учетом потребностей современного постиндустриального общества XXI-века. Прерогативой современного высшего образования должна стать подготовка специалистов, способных к саморазвитию в условиях стремительного развития современного общества и присущих ему внезапных изменений и возникновения новых вызовов.

 

Ключевые слова:педагогические условия, индивидуализация, мышления, критическое мышление, познавательная потребность, творческий подход, самостоятельная работа, рефлексия.

The article highlights the role of critical thinking in training future professionals in the field of administrative management to meet  the needs of modern post-industrial society XXI-century. The prerogative of modern higher education should be training  professionals who are capable of self-development taking into the account the rapid development of modern society and its sudden changes and new challenges.

Keywords:pedagogical conditions, individualization, thinking, critical thinking.

Детальніше...

ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИВЧЕННЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ

Інна Краснощок
(Кіровоград, Україна)

У статті узагальнюються теоретичні підходи до визначення змістових характеристик самореалізації особистості. Автором уточнено визначення та розкрито психосоціальні механізми самореалізації студентів

Ключові слова: самореалізація, самореалізація студента, активність особистості, самосвідомість, саморегуляція, самооцінка, сутнісні сили особистості.

 

The article summarizes the theoretical approaches to the determination of substantial characteristics of a personality’s self-realization. The author clarified the definition and disclosed the psychosocial mechanisms of students’ self-realization.

Key words:self-realization, self-realization of a student, activity of a personality, consciousness, self-regulation, self-appraisal, essential forces of a personality.

Детальніше...

ВИВЧЕННЯ РЕГІОНАЛЬНОГО НАРОДНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Лариса Кулініч
(Кіровоград, Україна)

У статті порушується проблема професійного становлення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва шляхом залучення студентів до вивчення регіональних художньо-стилістичних особливостей народного мистецтва, зокрема гончарства Кіровоградщини.

Ключові слова: народне мистецтво, гончарство, історико-етнографічні особливості мистецтва, соціально-професійне становлення, вчитель образотворчого мистецтва.

 

This article is about the problem of professional formation of a future teacher of fine arts by means of involving students into the study of regional artistic and stylistic features of folk art, in particular,  pottery in Kirovograd region.

Key words:folk art, pottery, historical and ethnographic features of art, social professional establishment, teacher of  fine arts.

Детальніше...

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Віктор Куліш
(Кіровоград, Україна)

У статті досліджено проблему професійного самовизначення майбутніх фахівців. Описані основні аспектипрофесійного самовизначення особистості як психологічного феномена та вивченнічинники, що впливають на розвиток невизначеності майбутнього фахівця.

Ключові слова:самовизначення, самореалізація, особистість, перспектива,готовність, самопізнання, саморозуміння.

 

The problem of future psychologists’ professional self-realization was considered in this article. The basic aspects of person’s professional self-realization as a psychological phenomenon were described  and the factors that affect the development  of vagueness of a future specialist are studied.

Keywords:Self-determination, self-realization, person, prospects, readiness, self-knowledge, self-comprehension.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись