Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕЛЕКТУ У РІЗНИХ КОНЦЕПЦІЯХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Світлана Єфіменко
(Кіровоград, Україна)

Автором статті розглянуте поняття інтелекту на основі аналізу зарубіжних та вітчизняних наукових підходів. В статті проаналізовані основні теорії структури інтелекту. Запропоновані поради щодо розвитку інтелекту студентів.

Ключові слова: інтелект, теорії інтелекту, структура інтелекту.

 

The article runs about the intellect. The author of the article analyses the basic theories of intellect’s structure. In inclusion the author gives some advice about developing student’s intellect.

Кeywords: intellect, theories of intellect, structure of intellect.

Детальніше...

ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК УМОВА ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Світлана Грозан
                                                                                     (Україна,  Кіровоград)

У статті розглядається сутність понять “творча самостійність”, “педагогічна самоефективність”, теоретично обґрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.

Ключові слова: педагогічна самоефективність, творча самостійність, педагогічна компетентність, мотивація, самооцінка.

 

The article deals with the essence of the notions “creative independence”; “pedagogical self-efficiency”.The author substantiates theoretically the influence of pedagogical self-efficiency on the process ofindependent formation of future music teachers.

Key words:pedagogical self- efficiency, creative independence, pedagogical competence, motivation, self-rating.

Детальніше...

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ ,,УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)”

Лариса Гуцул
(Кіровоград, Україна)

У статті визначається та обrрунтовується роль курсу ,,Українська мова (за професійним спрямуванням)” на нефілологічних факультетах педагогічного університету у становленні мовної особистості вчителя та формуванні навичок педагогічного спілкування.

Ключові слова: мовна особистість,спілкування, комунікація,педагогічне спілкування, мова професійного спілкування, мовна компетенція, фахова мова, культура мови, мовні норми, педагогічна майстерність.

 

This article defines and substantiates the role of the course ,,The Ukrainian language (for professional direction)” atthe non-special faculties in forming a linguistic teacher’s personality and pedagogical communicative skills in  Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University.

Key words: linguistic personality, communication, pedagogical communication, professional communication, language competence, professional language, language culture, language norms, pedagogical skills.

Детальніше...

ДИСЦИПЛІНА „УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)” ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ

Ольга Кирилюк
(Україна, Кіровоград)

У статті розглянуті особливості викладання дисципліни „Українська мова (за професійним спрямуванням)”у вищих навчальних закладах. Наголошено, що програмний  матеріал курсу є особливо необхідним для становлення та особистісного розвитку майбутнього спеціаліста.

Ключові слова: професійна комунікація, мовні засоби, нормативність мовних одиниць, інтерактивні методи навчання, пізнавальна функція, функція зацікавлення. 

 

The paper views the peculiarities of teaching "The Ukrainian Language (For Professional Purposes)" in higher educational establishments. It is emphasize, that the syllabus is especially necessary for the formation and personal development of a future specialist.

Key words:professional communication, language means, standardization of language units, interactive teaching methods, cognitive function, the function of interest.

Детальніше...

ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИШУ

Ганна Кондратенко,
Сергій Черніков

(Луганськ, Україна)

У статті висвітлено зміст та значення позанавчальної діяльності студентів як фактору професійного зростання; визначено головні якості особистості майбутнього фахівця, що формуються в процесі позанавчальної роботи, узагальнено напрямки позанавчальної діяльності вишу з метою професійного становлення особистості. Позанавчальна діяльність студентів розглядається як складова навчально-виховного процесу вишу з високим гуманістичним потенціалом для професійного становлення майбутніх фахівців.

Ключові слова:позанавчальна діяльність, гуманістичні професійні цінності, творчо-естетична діяльність, професійне становлення, гуманістичний потенціал, культурно-освітнє середовище, професійна свідомість.

 

The article deals with the essence and meaning of extra-curricular activities of students as a factor of professional development. It determines the main qualities of a future specialist which are formed in the process of extra-curricular activities; the directions of extra-curricular activities are generalized at university for the purpose of professional formation of a personality. Extra-curricular activities of students are considered as a constituent of university educational process with high humanistic potential for professional formation of specialists.

Key words: extra-curricular activities, humanistic professional values, creative activities, professional formation, humanistic potential, cultural educational environment, professional consciousness.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись