Ольга Гавриленко
(Кіровоград, Україна)
У статті розлянуто етапи реалізації технології рольової перспективи у навчанні іншомовного професійного спілкування студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовані цілі, завдання та компоненти.
Ключові слова: технологія, ролева перспектива, проблемна ситуація, соціальна роль, економічний напрямок.
The stages of the role perspective technology realization in teaching foreign language communication of the students of economic specialities are considered in the article. The aims, tasks and components are grounded.
Keywords: technology, role perspective, problemsituation, social role, economic direction.
Додати коментар
Оксана Глушак
(Київ, Україна)
Розкрито сутність та зміст терміну «критерії». Проаналізовано критерії оцінювання інформаційної культури. Визначено рівні сформованості інформаційної культури бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.
Ключові слова: інформація, культура, інформаційна культура, інформатизація, інформаційне суспільство, критерії, рівні сформованості.
The essence and content of the term "criteria". Evaluation criteria of information culture are analyzed. The levels of information culture of Bachelor of philology in the study of information and computer sciences are determined.
Ключовіслова:information, culture, information culture, informatization, information society, criteria, levels of development.
Михайло Каленик
(Суми, Україна)
Як показує практика, у переважній більшості випадків викладачі у процесі дистанційного навчання обмежуються розміщенням лекційного курсу в електронному вигляді і введенням автоматизованої системи тестування на етапі контролю. У статті розглядаються питання методики організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання фізики.
Ключові слова:дистанційне навчання. самостійна робота, довгострокові різнорівневі завдання, робочий конспект, компонент, структурний елемент, інтегративна модель навчального процесу.
Practice shows that in most cases teachers in the course of distance learning are limited to placement of a lecture course in an electronic form and introduction of the automatic system of testing at a control stage. In the article the questions of a technique for organizing independent activity in the conditions of distance learning of physics are considered.
Keywords:distance learning, independent activity, long-term tasks, working abstract, component, structural element, integrative model of process of training.
Наталія Хміль, Ірина Морквян,
Анастасія Волосовцева, Сабіна Гадімова
(Харків, Україна)
У статті наведена класифікація інтерактивних методів навчання за можливістю застосування їх у начально-виховному процесі з урахуванням вікових особливостей учнів, аналізується доцільність методів при організації та проведенні позакласних виховних заходів з інформатики в молодшій школі, що проілюстровано на прикладах фрагментів виховних заходів з інформатики в 4 класі.
Ключові слова: позакласна робота з інформатики, психологічні особливості розвитку дитини, молодші школярі, підлітки, інтерактивні методи навчання, інтерактивна діяльність.
The article presents the classification of interactive teaching methods for applying them in the educational process considering the age characteristics of students;the expediency of methods is analyzedfor organizing and conducting extracurricular activitiesin Informatics in primary school, as illustrated withthe examples of fragments of activitiesin Informatics in the4th form.
Key words: extracurricular work in Informatics, psychological features of child development, juniors, teens, interactive teaching methods, interactive activity.
Науково-методичне забезпечення інноваційних процесів у навчанні фахових дисциплін
Голови секції
|
|
ШАНОВНІ УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ!
Для попереднього ознайомлення та обговорення на сайті представлено авторські оригінали наукових статей. Відредаговані матеріали будуть опубліковані у збірнику наукових праць Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка «Наукові записки. Серія : Педагогічні науки», який внесено до переліку наукових фахових видань України (затверджено постановою президії ВАК України від 16 грудня 2009 р. № 1 05/6).
ОРГКОМІТЕТ
Дякуємо за участь у конференції! Обговорення завершено.