Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Ольга Гавриленко
(Кіровоград, Україна)

У статті  розлянуто етапи реалізації технології рольової перспективи у навчанні іншомовного професійного спілкування студентів економічних спеціальностей. Обгрунтовані цілі, завдання та компоненти.

Ключові слова: технологія, ролева перспектива, проблемна ситуація, соціальна роль, економічний напрямок.
 

The stages of the role perspective technology realization in teaching foreign language communication of the students of economic specialities are considered in the article. The aims, tasks and components are grounded.

Keywords: technology, role perspective, problemsituation, social role, economic direction.

Детальніше...

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ГРАМАТИКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ»

Інна Демешко
(Кіровоград, Україна)

У статті висвітлено досвід використання інноваційних технологій у викладанні курсу „Теоретичні питання граматики української мови” у взаємодії з традиційними методами навчання.

Ключові слова:інноваційні технології, традиційні методи навчання, принципи модульного навчання, метод проектів.

В статье расскрывается опыт использования инновационных технологий в курсе „Теоретические вопросы грамматики украинского языка” при взаимодействии с традиционными методами обучения.

 

Ключевые слова:инновационные технологии, традиционные методы обучения, принципы модульного обучения, метод проэктов.

The article highlights the horizon of experience of the usage of innovative technologiesin teaching word-building morphonology in the course TheTheoretical Grammar Issues оftheUkrainian Languagein conjunction with traditional methods of teaching.

Key words:innovative technologies, traditional teaching methods, principles ofmodular education, project method.

Детальніше...

КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ БАКАЛАВРІВ З ФІЛОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНОГО ЦИКЛУ

Оксана Глушак
(Київ, Україна)

Розкрито сутність та зміст терміну «критерії». Проаналізовано критерії оцінювання інформаційної культури. Визначено рівні сформованості інформаційної культури бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.

Ключові слова: інформація, культура, інформаційна культура, інформатизація, інформаційне суспільство, критерії, рівні сформованості.

 

The essence and content of the term "criteria". Evaluation criteria of information culture are analyzed.  The levels of information culture of Bachelor of philology in the study of information and computer sciences are determined.

Ключовіслова:information, culture, information culture, informatization, information society, criteria, levels of development.

Детальніше...

ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Тетяна Фадєєва
(Кіровоград, Україна)

У статті піднімається питання теоретичного обґрунтування використання імітаційного моделювання у природничо-математичній підготовці майбутнього фахівця дошкільного навчального закладу. Прикладний зміст імітаційного моделювання полягає в алгоритмізації дидактичного складника освітніх процесів, розробці віртуального дослідницького простору, знаково-графічній візуалізації, схематичній подачі експериментального матеріалу та проектуванні процесу підготовки.

Ключові слова: імітаційне моделювання, алгоритм, модель, типи, природничо-математична підготовка, дошкільний навчальний заклад.

 

The article deals with the theoretical justification of using the simulation in natural and mathematical preparation of future specialists of preschool educational institutions. Applied content of simulation is the algorithmization of didactic component of educational processes, development of virtual research expanse, symbolic and graphical visualization, schematic supply of experimental material and projection of the preparation process.

Key words:simulation, algorithm, model, types, natural and mathematical preparation, preschool educational institution.

Детальніше...

ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В ШКОЛІ

Михайло Каленик
(Суми, Україна)

Як показує практика, у переважній більшості випадків викладачі у процесі дистанційного навчання обмежуються розміщенням лекційного курсу в електронному вигляді і введенням автоматизованої системи тестування на етапі контролю. У статті розглядаються питання методики організації самостійної роботи в умовах дистанційного навчання фізики.

Ключові слова:дистанційне навчання. самостійна робота, довгострокові різнорівневі завдання, робочий конспект, компонент, структурний елемент, інтегративна модель навчального процесу.
 

 Practice shows that in most cases teachers in the course of distance learning are limited to placement of a lecture course in an electronic form and introduction of the automatic system of testing at a control stage. In the article the questions of a technique for organizing independent activity in the conditions of distance learning of physics are considered.

Keywords:distance learning, independent activity, long-term tasks, working abstract, component, structural element, integrative model of process of training.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись