Антипин Е.Л.
Дмитриева В.Ф.
Самойленко П.И.
(Москва, Россия)
В представленной работе предлагается более полно и подробно воспользоваться материалом уже известных физических парадоксов (как решенных, так и не полностью решенных) в образовательном процессе, что, по нашему мнению, позволит выйти на более глубокий уровень познания сути явлений окружающего мира.
Ключевые слова: парадокс, энтропия, информация, второе начало термодинамики, идентичность.
Додати коментар
Yaroslav Chernyonkov
(Kirovograd, Ukraine)
В даній статті аналізуються деякі інноваційні характеристики індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах (на основі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Черкаського національного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького).
Ключові слова:індивідуалізація, професійна підготовка, інноваційні характеристики, експериментальне дослідження, майбутній вчитель іноземних мов, мотиваційний аспект, когнітивний аспект, процесуальний аспект.
This article analyzes some innovative features of individualized training of the future teachers of foreign languages at the higher educational institutions (based on Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko and Cherkassy National Pedagogical University named after Bogdan Khmelniytskyi).
Key words:individualization, professional training, innovative features, experimental study, future teacher of foreign languages, the motivational aspect, the cognitive aspect, the procedural aspect.
Олена Дейнека
(Київ, Україна)
Стаття присвячена інноваційним технологіям та інтеграції змісту технічних дисциплін і фізики у професійно-технічних навчальних закладах освіти. Розглянуто інноваційні технології при побудові інтегрованого навчального процесу, що дозволяють якісно вирішувати завдання навчання учнів.
Ключові слова: Професійно-технічна освіта, професія, фізика, технічні дисципліни, інтеграція, інноваційні технології.
Статья посвящена инновационным технологиям и интеграции содержания технических дисциплин и физики в профессионально-технических учебных заведениях. Рассмотрены инновационные технологии при интегрированном построении учебного процесса, позволяющих качественно решать задачи обучения учащихся.
Ключевые слова: Профессионально-техническое образование, профессия, физика, технические дисциплины, интеграция, инновационные технологии.
The article is devoted to the integration of innovative technologies and technical disciplines and physics at vocational schools. Innovative technologies in the construction of an integrated learning process are considered that allow doing the tasks of teaching students.
Keywords: Vocational education, profession, physics, engineering disciplines, integration, innovative technologies.
Інна Демешко
(Кіровоград, Україна)
У статті висвітлено досвід використання інноваційних технологій у викладанні курсу „Теоретичні питання граматики української мови” у взаємодії з традиційними методами навчання.
Ключові слова:інноваційні технології, традиційні методи навчання, принципи модульного навчання, метод проектів.
В статье расскрывается опыт использования инновационных технологий в курсе „Теоретические вопросы грамматики украинского языка” при взаимодействии с традиционными методами обучения.
Ключевые слова:инновационные технологии, традиционные методы обучения, принципы модульного обучения, метод проэктов.
The article highlights the horizon of experience of the usage of innovative technologiesin teaching word-building morphonology in the course „TheTheoretical Grammar Issues оftheUkrainian Language” in conjunction with traditional methods of teaching.
Key words:innovative technologies, traditional teaching methods, principles ofmodular education, project method.
Тетяна Фадєєва
(Кіровоград, Україна)
У статті піднімається питання теоретичного обґрунтування використання імітаційного моделювання у природничо-математичній підготовці майбутнього фахівця дошкільного навчального закладу. Прикладний зміст імітаційного моделювання полягає в алгоритмізації дидактичного складника освітніх процесів, розробці віртуального дослідницького простору, знаково-графічній візуалізації, схематичній подачі експериментального матеріалу та проектуванні процесу підготовки.
Ключові слова: імітаційне моделювання, алгоритм, модель, типи, природничо-математична підготовка, дошкільний навчальний заклад.
The article deals with the theoretical justification of using the simulation in natural and mathematical preparation of future specialists of preschool educational institutions. Applied content of simulation is the algorithmization of didactic component of educational processes, development of virtual research expanse, symbolic and graphical visualization, schematic supply of experimental material and projection of the preparation process.
Key words:simulation, algorithm, model, types, natural and mathematical preparation, preschool educational institution.