Наталія Жовтюк
(Тернопіль, Україна)
На основі аналізу сучасної літератури та з урахуванням специфіки навчання другої іноземної мови виділено дидактичні(принципи свідомості, наочності, посильності, активності, систематичності, послідовності та повторюваності) та методичні (принцип комунікативно-когнітивної спрямованості навчання, урахування лінгвістичного та навчального досвіду студентів, контрастивності, професійної спрямованості навчання) принципи формування лексичної компетентності у майбутніх учителів у процесі навчання англійської мови після німецької.
Ключові слова:дидактичні принципи, методичні принципи, лексична компетентність, майбутні вчителі, друга іноземна мова, англійська мова, німецька мова.
On the basis of modern literature and considering the peculiarities of the second language teaching didactic (principle of conscience, visualisation, feasibility, activity, systematic character, graduality and repetition) and methodical (communicative-cognitive principle, contrastive principle, principle of students’ linguistic and learning experience consideration, professionally – oriented teaching) principles of lexical competence forming inteaching English after German have been distinguished.
Key words:didactic principles, methodical principles, lexical competence, future teachers, second foreign language, English language, German language.
Додати коментар
Ани Златева
(Стара Загора, България)
В тази статия се разглеждат особеностите на пространственото отразяване на действителността в рисунките на 6-7 годишните деца във връзка с развиващите се пространствени възприятия в тази възраст и като начин за формиране на творческия потенциал на личността.
Ключови думи:пространствени възприятия, отражение на пространството в детската рисунка
This article discusses the characteristics of the spatial reflection of reality in the drawings of the 6-7 year-old children, according to the developing spatial perceptions at this age and as a way of forming the creative potential of a person.
Keywords: spatial perceptions, reflection of the space in the child’s drawing.
Ярослава Кодлюк
(Тернопіль, Україна)
У статті розкрито основні аспекти практико орієнтованого підходу у підготовці майбутніх учителів початкових класів – загальнопедагогічний та методичний, пов’язані з реалізацією вимог Державного стандарту початкової загальної освіти.
Ключові слова: Державний стандарт початкової загальної освіти, майбутній учитель початкових класів, компетентнісний підхід в освіті, навчальні досягнення молодших школярів, підручник для початкової школи.
В статье раскрыты основные аспекты практико ориентированного подхода в подготовке будущих учителей начальных классов – общепедагогического и методического, повязанные с реализацией требований Государственного стандарта начального общего образования.
Ключевые слова: Государственный стандарт начального общего образования, будущий учитель начальных классов, компетентностный подход в образовании, учебные достижения младших школьников, учебник для начальной школы.
General and methodical aspects that are connected with implementation of the requirements of primary education standard are the main aspects of the practice-oriented approach in training of primary school teachers. Both these methods are analyzed in the article.
Keywords: State primary education standard, primary school teachers, competence approach in education, educational achievement of young pupils, a textbook for primary school.
Надія Калініченко
(Кіровоград, Україна)
В статті розкриваються традиції та інновації сучасного уроку біології в загальноосвітніх навчальних закладах.
Ключові слова: дидактика, типи уроків, структура уроків біології, інформаційно-комунікаційні технології.
В статье раскрываются традиции та инновации современного урока биологии в общеобразовательных учебных заведениях.
Ключевые слова: дидактика, типы уроков, структура уроков биологии, информационно-коммуникационные технологии.
In the article traditions and innovations of a modern lesson of biology in general educational institutions are revealed.
Key words: didactic, types of lessons, the structure of Biology lessons, IC technologies.
Тетяна Довга
(Кіровоград, Україна)
Стаття присвячена трансформації проблеми вміння вчитись у проблему загальнонавчальних умінь і навичок. Висвітлюється розвиток проблеми у наукових дослідженнях 60-80 років ХХ століття та її відображення в навчальних посібниках та підручниках з педагогіки кінця ХХ – початку ХХІ століття.
Ключові слова: вміння вчитись, загальнонавчальні вміння, навчальна діяльність, навчальна література.
Статья посвящена трансформации проблемы умения учитьсяв проблему общеучебных умений и навыков. Освещается развитие проблемы в научных исследованиях 60-80 годов ХХ века и ее отражение в учебных пособиях и учебниках по педагогике конца ХХ - начала XXI века.
Ключевые слова:умение учиться, общеучебные умения, учебная деятельность, учебная литература.
The article is devoted totransforming the problem of the ability to learn into the problem skills. The paper covers the development of these issues in the researches 60-80s of the twentieth century and their reflection in the manuals and textbooks on pedagogy late XX - early XXI.
Keywords: ability to learn, general academiesability,training activities, educational literature.