Мима Трифонова
(Стара Загора, България)
Формирането на дигиталната компетентност преминава през три етапа – базов, общ и професионален. Всеки етап се състои от различни компоненти на обучение по информационни и комуникационни технологии. Етапите отразяват спецификата на дигиталната компетентност за студенти педагози.
Kлючови думи: дигитална компетентност, студенти педагози, обучение по ИКТ, учебни задачи.
Formation of digital competence passed through three stages - basic, general and professional. Each stage consists of different components of training in information and communication technologies. The stages reflect the specific digital competence for students in pedagogy.
Key words: digital competence, students from the pedagogical specialties, ICT training,learning tasks
Додати коментар
Ірина Таран
(Маріуполь, Україна)
У статті розглянуті основні підходи до формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх вихователів. Автор аналізує специфіку підготовки майбутніх фахівців дошкільної галузі в класичному університеті із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
Ключові слова:компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність, підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти.
The article describes the main approaches to the formation of information and communication competence of future teachers. The author analyzes the specific training of future professionals in the field of pre-classical university with the use of information and communication technologies.
Keywords: competence, information and communication competence, training of future professionals of preschool education.
Тетяна Бабенко
(Кіровоград, Україна)
Устатті розглядається роль інформаційної компетентності майбутнього вчителя історії в підвищенні його конкурентоздатності
Ключові слова: майбутній вчитель історії, конкурентоздатність, інформаційна компетентність, інформаційна культура
The article examines the role of information competence of future teachers of history in improving their competitiveness.
Keywords: future history teacher, competitiveness, information competence, information culture
Олена Бондаренко
(Черкаси, Україна)
На підставі аналізу існуючих підходів до визначення поняття “валеологічна компетентність” подано авторське визначення поняття “валеологічна компетентність майбутнього педагога” та висвітлено деякі форми та методи її формування в процесі професійної підготовки
Ключові слова: майбутній педагог, валеологічна компетентність, компетентнісний підхід, професійна підготовка
The author's point of view of the concept “valeological competence of the future teachers“ is analysed on the basis of existing approaches to “valeological competence”. In addition, some forms and methods of its formation during the professional training are revealed.
Key words:a futureteacher, valeological competence, approach, professional training.
Аліна Долина
(Київ, Україна)
У статті розглядаються особливості використання мультимедійного комп’ютерного курсу для удосконалення фонетичної компетенції майбутніх учителів англійської мови. Пропонується алгоритм роботи з програмою та наводяться рекомендації щодо її використання у процесі самостійної позааудиторної роботи студентів
Ключові слова: фонетична компетенція, мультимедійний комп’ютерний курс, самостійна робота, майбутні учителі англійської мови.
The article deals with the peculiarities of multimedia computer course for improving future English teachers' phonological competence. The peculiarities of the programme application for self-study work at pronunciation improvement have been singled out and analyzed.
Keywords: phonological competence, multimedia computer course, self-study work, future English teachers.