Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВПЛИВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Наталія Уйсімбаєва
(Кіровоград, Україна)

У статті обґрунтовується вплив різних видів педагогічної практики на формування професійної компетентності майбутнього педагога; визначаються умови ефективного проведення педагогічної практики.

Ключові слова: професійна компетентність, професійне становлення, професійна спрямованість, професійна свідомість;педагогічна, соціально-педагогічна та асистентська практика.

 

В статье обосновывается влияние педагогической практики на формирование профессиональной компетентности будущего педагога; определяются условия эффективного проведения практики.

Ключевые слова:профессиональная компетентность, профессиональное становление, профессиональная направленность, профессиональное сознание; педагогическая, социально-педагогическая и ассистентская практика.

 

The article reveals the impact of the teaching practice on the formation of professional competence of future teachers; the effective conductof practicehas been determined.

Keywords: professional competence,professional development, professional orientation, professional consciousness;pedagogical, social-pedagogical and assistant practice.

Детальніше...

НАВЧАЛЬНІ ТЕКСТИ З ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ – ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ

Ірина Зіненко
(Ялта, Україна)

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов’язаний із упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу.. В статті проаналізоване використання історичного матеріалу в сучасних підручниках з математики, представлено систему навчальних текстів з історії математики, спрямованих на формування математичної компетентності учнів суспільного-гуманітарного профілю навчання.

Ключові слова: профільне навчання, математична компетентність, навчальні тексти.

 

Новый этап в развитии школьного образования связан с внедрением компетентностного подхода к формированию содержания и организации учебного процесса. В статье проанализировано использование исторического материала в современных учебниках по математике, представлена система учебных текстов по истории математики, направленных на формирование математической компетентности учащихся общественно-гуманитарного профиля обучения.

Ключевые слова:профильное обучение, математическая компетентность, учебные тексты.

 

A new stage in the development of school education is associated with the implementation of competent approach to the formation of the content and organization of the educational process. The article analyzes the use of the historical materialin modern textbooks on mathematics, presents the system of educational texts in the history of mathematics, aimed at the development of students' mathematical competence of public education in the humanities.

Keywords:specialized education, mathematic competence, educational texts, elements of history of mathematics.

Детальніше...

СЕКЦІЯ 5

Змістові та процесуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті
 

Голови секції
 


Глузман Неля Анатоліївна – доктор педагогічних наук, професор Республіканського вищого навчального закладу „Кримський гуманітарний університет” (м. Ялта, Україна).

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Плахотнік Ольга Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідуюча кафедри педагогіки, Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ, Україна).

Оргкомітет інтернет-конференції щиро вітає
шановну Ольгу Василівну із ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!
Бажаємо міцного здоров’я, злагоди та добробуту, творчої наснаги та професійних успіхів!

 

ШАНОВНІ УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ!

Для попереднього ознайомлення та обговорення на сайті представлено авторські оригінали наукових статей. Відредаговані матеріали будуть опубліковані у збірнику наукових праць Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка «Наукові записки. Серія : Педагогічні науки», який внесено до переліку наукових фахових видань України (затверджено постановою президії ВАК України від 16 грудня 2009 р. № 1 05/6).

ОРГКОМІТЕТ

Дякуємо за участь у конференції! Обговорення завершено.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись