Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

КІЛЬЦЯ ЛУЛЛІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»

Мельничук Лілія

Дем’янчук Тетяна

Динамічні зміни і процеси українського суспільства, зорієнтовані на європейську інтеграцію та співробітництво держави з провідними європейськими і міжнародними установами у сфері освітньої галузі, детермінують упровадження інноваційних педагогічних технологій як основу сучасної освітньої парадигми закладів дошкільної освіти.

Детальніше

 

ВИКОРИСТАННЯ МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Центральноукраїнськийдержавний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Мелешко Євгенія, Трифонова Олена

Сучасний етап розвитку освіти, як і суспільства в цілому, характеризується стрімкою інформатизацією та цифровізацією [3]. Це окреслило проблему не лише створення інформаційно-цифрових ресурсів, а й розробку методики їхнього використання в освітньому процесу. Особливо гостро ця потреба відчувається під час навчання природничих дисциплін, адже для переважної більшості з них експеримент є критерієм істинності.

ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Олена Ліскович

Розв’язування задач є важливою частиною освітнього процесу з фізики, що забезпечує формування предметної та ключових компетентностей учнів. Однак мова йде не про типові фізичні задачі, а відібрані чи сконструйовані таким чином, щоб забезпечувати практичне використання знань у ситуаціях різного контексту. Зміст задачі визначає ключову компетентність, на формування якої вона орієнтована.

ТРЕНДИ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМИ ТЕХНОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ: ВІД ІГРОВОГО ПІДХОДУ ДО ГЕЙМІФІКАЦІЇ

Сумський національний аграрний університет

Крекотень Олена

Студенти вищих навчальних закладів технологічного напряму освіти в Україні потребують найсучасніших педагогічних технологій та досвідчених педагогів, бо саме їм доля висунула завдання відбудувати та поновити технічну міць країни, якій завдала збитків російська агресія. Знання іноземних мов у цьому контексті не лише мають пріоритет, але й виступають необхідним базовим елементом у формуванні висококваліфікованого спеціаліста сильної європейської України. Поєднання вивчення іноземної мови та ігрових технологій є тим оптимальним шляхом, що змусить досвідченого педагога досягти навчальної мети та зберегти мотивацію студента до навчання. Окреслення такого шляху визначає актуальність дослідження, а розробка можливостей гейміфікованого навчання студентів технологічних спеціальностей – його мету.

ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Кендюхова Антоніна

Післядипломна педагогічна освіта в Україні, зокрема, підвищення кваліфікації педагогічних працівників розглядається як важлива передумова, що забезпечує здійснення модернізації освіти на основі осмислення національного і зарубіжного досвіду та забезпечує безперервний професійний розвиток і компетентнісне зростання педагогічних кадрів відповідно до вимог державної політики в галузі освіти, запитів роботодавців і стейкхолдерів, а також потреб споживачів освітніх послуг. [2].

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись