Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Коваль Андрій, Мисліцька Наталія
Формування інформаційного суспільства породило значні зміни в розвитку освіти. З кожним роком в навчальний процес впроваджуються інновації для підвищення ефективності навчального процесу. Тому не звертати увагу на проникнення нових технологій в освіту сьогодні не можливо. Даний етап розвиту інформаційного суспільства характеризується процесом інформатизації. Особливість його полягає в тому, що головним видом діяльності в сфері суспільного виробництва є збирання, накопичення, продукування, обробка, зберігання, передача і використання інформації, що здійснюються на основі засобів інформаційних і комунікаційних технологій.
5 коментарів
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ткачук Андрій
За даними Державної служби статистики, в 2018 р. українці витратили на "власні шкідливі звички" майже 150 млрд. гривень, в першу чергу, на вживання алкоголю та куріння. В нашій країні, навіть зараз, палять цигарки до 40 % дорослого населення та понад 20 % підлітків – тільки в 2018 р. вони випалили понад 68 млрд. цигарок. Це при тому, що кожен рік в Україні від негативних наслідків куріння помирає до 60 тис. людей (паління в середньому скорочує життя на 10 років), причому більшість з них – внаслідок серцево-судинних ускладнень та онкозахворювань (паління збільшує ризик захворіти на рак легень в 30 разів). В цілому, в світі курить понад 1,2 млрд. людей, які випалюють протягом року понад 6 трлн. цигарок, що провокує до 10 млн. передчасних смертей на рік (в ХХ ст. від паління тютюну померло понад 100 млн. людей, а за прогнозами в ХХІ ст. від цього помре вже майже 1 млрд.). Тому більш детальне вивчення причин, механізмів та наслідків формування в першу чергу нікотинової залежності необхідне поряд з вивченням соціальних факторів, що впливають на життя та здоров’я людини. Це дозволить сформувати у студентів більш чіткі уявлення про соціальні небезпеки і хвороби, які пов'язані зі шкідливими звичками, та їх профілактику.
УДК 614.253.4:613
МАЛАХОВА Жанна Володимирівна
кандидат наук з фізичного виховання і спорта, доцент,
завідуючий кафедри фізичного виховання
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0002-1199-0973
e-mail: [email protected]
БЄЛКОВА Тетяна Олександрівна
кандидат педагогічних наук,
старший викладач кафедри фізичного виховання
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0001-9357-8941
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. В умовах радикальної політичної трансформації українського суспільства, інтегральним показником соціально-економічного і духовного розвитку є стан здоров’я нації. Адже його збереження та зміцнення має пріоритетне значення й розглядається як показник цивілізованості держави.
УДК 378.172
МАЛАХОВА Жанна Володимирівна
кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент,
завідувач кафедри фізичного виховання
Донецького національного медичного університету
ORCID ID 0000-0002-1199-0973
e-mail: [email protected]
БЄЛИХ Валерій Георгійович
кандидат фізико-математичних наук, доцент,
доцент кафедри медичної фізики та інформаційних технологій
Донецького національного медичного університету
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Упродовж останніх років найбільшої уваги МОН України приділяє інтегруванню української вищої освіти у європейську, тому виникла необхідність у вдосконаленні стратегічного напрямку розвитку кожного ЗВО задля конкурентоспроможності як самого навчального закладу, так і для його випускників у професійній діяльності. Основними питаннями, які Уряд встановив для розгляду, є питання фінансової, академічної, кадрової й організаційної незалежності вітчизняних вишів. Усі ці види автономії – пріоритетна стратегія розвитку Асоціації європейських університетів. До організаційної автономії включені такі аспекти: чітка та прозора виборча система керівництва ЗВО, участь професорсько-викладацького складу у вирішенні питань реорганізації різних підрозділів (кафедр, факультетів і т. ін.).
Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
Загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№36 ім. Я Домбровського
м. Житомира
Адамович Ірина, Кулініч Олена
Визначення підлітком свого місця у процесі його соціалізації формується як соціальна відповідальність, а саме внутрішнє визначення відповідальності перед суспільством за різні аспекти свого життя і життєдіяльності.
Змістове наповнення, сутність та особливості соціальної компетентності можна прослідкувати у працях науковців С. Макаренко, А. Онкович та ін., де наголошується соціальна компетентність як структурний компонент професійної компетентності, у своїх роботах дане питання піднімають С. Архипова, Л. Лєпіхова, Л. Сохань та ін.