Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО СУПРОВОДУ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Коваль Андрій, Мисліцька Наталія

Формування інформаційного суспільства породило значні зміни в розвитку освіти. З кожним роком в навчальний процес впроваджуються інновації для підвищення ефективності навчального процесу. Тому не звертати увагу на проникнення нових технологій в освіту сьогодні не можливо. Даний етап розвиту інформаційного суспільства характеризується процесом інформатизації. Особливість його полягає в тому, що головним видом діяльності в сфері суспільного виробництва є збирання, накопичення, продукування, обробка, зберігання, передача і використання інформації, що здійснюються на основі засобів інформаційних і комунікаційних технологій.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Перехрест Руслан 27.11.2019, 23:45
Цікава стаття!!! Мультимедійний супровід дуже добре допоможе прояснити учням алгоритм розв’язку задач з фізики. Дякую за статтю!!!
Відповісти
0 # Донець Наталія 26.11.2019, 20:48
Погоджуємося з авторами, що мультимедійні
засоби підтримують інтерес до пізнавальної діяльності учнів, а й
усучаснюють предмет, роблять його ближчим і наочнішим.
Відповісти
0 # Лаврусенко Анна 26.11.2019, 18:40
ДУЖЕ цікава стаття! На мою думку, мультимедійні засоби допоможуть учнями краще розв'язувати задачі, адже тут буде і наочність.
Відповісти
0 # Худякова Віктовія 23.11.2019, 16:01
Хмарні технології допомагають учням краще розуміти інформацію. Дякую автору за висвітлення цієї цікавої статті.
Відповісти
0 # Гудименко Вікторія 23.11.2019, 16:00
Дякую авторам за статтю, це дуже актуальна тема, адже сучасним учням цікавіше навчання з мультимедійним супроводом.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись