Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Математична підготовка обдарованих учнів до участі у математичних турнірах

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Ізюмченко Людмила, Гаєвський Микола

Дослідження проблеми обдарованості має довготривалу історію у вітчизняній та зарубіжній педагогіці і психології, але до цього часу існує багато «білих плям» у цьому питанні, що робить актуальним подальше вивчення даної проблеми. Потенціал обдарованості є найціннішим ресурсом духовного поступу й розвитку людства, а тому його слід розумно використовувати; робота з обдарованими учнями, які з задоволенням вивчають математику, знають її і бажають знати ще більше, має бути одним з пріоритетних напрямків у навчальній діяльності вчителя.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Лещенко Юлія 26.11.2019, 18:34
Так, я повністю погоджусь з думкою авторів! Адже дійсно, потенціал обдарованості є найціннішим ресурсом і його потрібно розвивати!
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись