УДК 371.32+395.52+420
ОГРЕНІЧ Марія Анатоліївна –
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов
Одеської національної академії харчових технологій
ORCID ID 0000-0001-9706-9159
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування проблеми. На сучасному етапі розвитку суспільства, входження України до світової та європейської спільноти особливої актуальності набувають міжнародні культурні та ділові стосунки українців з представниками інших країн. Відповідно, у всіх сферах посилюється потреба у спеціалістах, що володіють іноземними мовами, насамперед, англійською, та можуть самостійно здійснювати ділову комунікацію в міжкультурному іншомовному середовищі. А перед вищою школою стоїть завдання підготувати висококваліфіковані кадри спеціалістів-професіоналів.
Детальніше... Додати коментар
УДК 371.134
БУРЧАК Ліана Володимирівна - ,
кандидат педагогічних наук, доцент
доцент кафедри біології та основ сільського господарства
Глухівського національного педагогічного університету
імені Олександра Довженка
БУРЧАК Станіслав Олександрович-
кандидат педагогічних наук, доцент, докторант
доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики
Глухівського національного педагогічного університету
імені Олександра Довженка
ORCID ID 0000-0002-1641-3251
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Реформування вищої освіти в Україні передбачає нові підходи до підготовки студентської молоді в університетах. Стратегічні напрями розвитку вищої освіти визначені Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національною доктриною розвитку освіти, Державною національною програмою «Освіта» (Україна ХХІ століття) тощо.
УДК 372.851
Ізюмченко Людмила Володимирівна –
кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри математики
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
ORCID ID 0000-0001-8656-2220
e-mail: [email protected]
Гаєвський Микола Вікторович –
кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри математики
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
ORCID ID 0000-0001-5268-748Х
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Під нестандартними задачами розуміють такі задачі, для розв’язування яких немає готової схеми дій, такі задачі не можна розв’язати відомими способами; конкурсні задачі дозволяють навчити учнів розмірковувати, критично мислити, знаходити правильне розв’язання проблеми, застосовувати знання на практиці, переносити відомі йому способи дій в нові для нього ситуації й відкривати нові способи діяльності. Створення у процесі навчання проблемних ситуацій і розгортання на їх основі активної пошукової діяльності учнів дає можливість формування в школярів стійкого пізнавального інтересу до предмету, зокрема математики, сприяє самореалізації, саморозвитку учнів, становленню особистості, здатної без сторонньої допомоги оволодівати знаннями і способами діяльності, розв’язувати пізнавальні задачі.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Волков Юрій, Войналович Наталія
Функція x=T(y) називається функцією дерева, якщо вона є оберненою до функції y=xe-x . Це один з важливих прикладів неелементарної функції, якій в україномовній літературі практично не приділяється уваги. А через те, що ця функція широко використовується в різних розділах математики, а особливо в комбінаториці й теорії ймовірностей, виникає проблема знайомства майбутніх вчителів математики з функцією дерева.
РОЛЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО КОСТЮМА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ТЕХНОЛОГІЙ
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Крамаренко Наталія
Традиційний костюм – не тільки одна з найважливіших складових частин матеріальної культури народу, що тісно пов’язана з його економічним та соціальним життям, але й оволодіння духовних традицій й світогляду. Костюм персоніфікує естетичні ідеали, смаки, погляди, творчі тенденції народу, відтворює етнічний характер та особливості психології, рівень духовних потреб [17].