Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ УЧНЯМИ ФІЗИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

УДК [373.5.091.33:004.4]:53

Мисліцька Наталія Анатоліївна

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики та методики навчання фізики, астрономії

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

ORCID: 0000-0002-1806-4737

[email protected]

Семенюк Дарина Сергіївна

здобувач ступеня вищої освіти бакалавра

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

ORCID: 0000-0002-1304-4336

[email protected]

Колесникова Оксана Анатоліївна

здобувач ступеня вищої освіти доктора філософії

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, ORCID: 0000-0002-1302-7339

[email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Стрімка еволюція технологій визначає майбутній розвиток системи освіти. Технологічність освіти стає все більш витребуваною, оскільки накопичення знань і фактичного матеріалу не є першочерговим завданням сучасного освітнього процесу. Результати навчання видаються нам не просто накопиченням певного масиву знань, але появою в учнів нових якостей, головними серед яких є здатність до усвідомлених дій, спрямованих на створення нових знань. Таким чином, технології навчання повинні мати в своєму інструментарії методи навчання, спрямовані на вироблення в учнів певних способів діяльності, що дозволятимуть їм приймати виважені рішення, критично оцінювати і аналізувати отриману інформацію, придумувати різні способи розв’язання завдань на основі спільних рішень в групі, брати участь в дискусії для вироблення спільних узагальнень. Разом зі змінами в нашому повсякденному житті змінюються підходи та технології до навчання. З настанням ери бездротового Інтернету та планшетів, а також з постійним зростанням кількості цифрових навчальних матеріалів у різних сферах освіти все більшого поширення набуває технологія мобільного навчання , в тому числі за допомогою спеціального програмного забезпечення.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Олег Царенко 27.11.2019, 09:50
Згоден з колегами, більше того такий додаток можна запроваджувати й для навчання студентів і методиці фізики та й загальної фізики.
Відповісти
0 # Катерина Біла 26.11.2019, 23:13
Автор дуже лаконічно пояснила задум. Дуже цікава стаття. Якщо б на наших уроках фізики в минулому були такі ідеї та програми, то можливо б ми знали її краще!
Відповісти
0 # Лещенко Юлія 26.11.2019, 20:28
Так, дійсно, за допомогою цього додатку навчання буде цікавішим для учнів, та стане суттєвою допомогою вчететелеві. Дякую за актуальну інформацію!
Відповісти
0 # Протасова Антоніна 26.11.2019, 12:04
Цікавий додаток, актуальна стаття. За допомогою цього додатка навчання стане цікавішим для учнів.
Відповісти
0 # Худякова Віктовія 23.11.2019, 15:42
Мобільне навчання в системі сучасних підходів до організації і проведення учнями фізичних досліджень є актуальним методом навчання. А за допомогою додатка Lab4Physics навчатися цікавіше
Відповісти
0 # Трифонова Олена 22.11.2019, 11:27
Гарна і змістовна стаття. Дякую. Цікаво було ознайомитися з можливостями мобільного додатку Lab4Physics
Відповісти
0 # Олександр 20.11.2019, 14:34
Дякую, пані Наталя! Ваші ідеї, як завжди - на висоті. Дуже цікава стаття...
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись