УДК 371.64:378.14:004
МЕДВЕДОВСКАЯ Оксана Геннадьевна –
кандидат физико-математических наук,
доцент кафедры информатики
Сумского государственного педагогического университета
имени А.С. Макаренко
ORCID ID 0000-0002-4223-5559
e-mail: medvksa19@gmail.com
ПОЯРКОВ Андрей Михайлович –
магистрант кафедры информатики
Сумского государственного педагогического университета
имени А.С. Макаренко
ORCID ID 0000-0002-5909-3120
e-mail: [email protected]
Постановка и обоснование актуальности проблемы. Для повышения уровня профессиональной подготовки будущих педагогов следует не только их информировать о новейших достижениях в области информационных технологий, но и обучать навыкам работы с новейшими информационными технологиями. На сегодняшний день такими технологиями являются облачные технологии, что вызывает необходимость их внедрения в учебный процесс педагогических университетов. В статье определяется степень подготовки студентов к освоению нового учебного материала в области использования Cloud Computing путём анкетирования. Обращается внимание, что в настоящее время существует множество облачных программ, которые могут быть использованы в современной системе образования.
6 коментарів
УДК 514.174
ЯРЕМЕНКО Юрій Вікторович –
кандидат фізико-математичних наук, доцент,
доцент кафедри математики
Центральноукраїнського державного педагогічного університету
імені Володимира Винниченка
ORCID ID 0000-0002-8465-7389
e-mail: [email protected]
ГЕЛЕВЕР Ірина Геннадіївна –
вчитель математики Гімназії №9
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
ORCID ID 0000-0001-8626-1727
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Задача зображення геометричних фігур на площині має важлива практичне значення. Методами зображень повинні володіти художники, архітектори, інженери, учителі.
УДК 378.176:51
СОСНИЦЬКА Наталя Леонідівна –
доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри вищої математики і фізики
Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного
ORCID ID 0000-0001-6329-768Х
e-mail: nsosnickaya19@gmail.com
ІЩЕНКО Ольга Анатоліївна –
старший викладач кафедри вищої математики і фізики
Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного
ORCID ID 0000-0001-6329-768Х
e-mail: olgha.ishenko@gmail.com
СОКОТ Олександр Євгенович –
студент 2-го курсу Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного
ORCID ID 0000-0003-0884-9917
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Необхідність дослідження питання розрахунку параметрів освітлення навчальних аудиторій, лабораторій закладів вищої освіти зумовлена вимогами до організації освітнього процесу на якісному рівні, що впливає на кінцевий результат навчання. Робоче освітлення впливає на процес активізації, стимулювання розумової діяльності студента, не викликаючи негативних наслідків. Наприклад, нестача світла може приводити до стомлюваності і дратівливості, при тривалому знаходженні в погано освітленому приміщенні від надмірного напруження очей падає рівень гостроти зору. Навпаки, занадто яскраве світло може привести до фотоопіків очей, надмірного збудження нервової системи. Тому питання раціонального освітлення навчальних аудиторій в цілому (загальне освітлення), кожного робочого місця (локальне освітлення) є важливим в умовах перебування студентів та викладачів в закритих приміщеннях, в яких дія природного світла обмежена або відсутня взагалі.
УДК 378.016:004.091.33:004.588
СІЛКОВА Олена Вікторівна –
канд. пед. наук, доцент,
в.о. завідуючого кафедрою медичної інформатики, медичної та біологічної фізики Української медичної стоматологічної академії
ORCID ID: 0000-0002-2605-204X
e-mail: [email protected]
ОЛЕНЕЦЬ Світлана Юріївна –
викладач кафедри медичної інформатики, медичної та біологічної фізики Української медичної стоматологічної академії
ORCID ID: 0000-0002-2810-6988
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Освіту, як і інші сфери людської діяльності, не оминув процес інформатизації, що у свою чергу викликало необхідність впровадження та використання сучасних інформаційних технологій та можливостей, що надає мережа Internet. Це виражається як у формуванні цифрової освітньої спільноти так і у розвитку дистанційної освіти. У першу чергу це пов’язано з переходом певних видів діяльності навчального процесу до on-line середовища, що дозволяє вільному поширенню не лише знань, а і способів їх одержання.
УДК: 37.016:[53:004]
МАРТИНЮК Олександр Семенович −
доктор педагогічних наук, доцент,
професор кафедри експериментальної фізики
та інформаційно-вимірювальних технологій
Східноєвропейського національного університету
імені Лесі Українки
ORCID 0000-0003-4473-7883
e-mail: [email protected]
Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Нинішній період розвитку суспільства характеризується процесом його інформатизації. Особливість його полягає в тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, накопичення, продукування, обробка, зберігання, передача та використання інформації. Це здійснюються на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну. Процеси, що відбуваються у зв’язку з інформатизацією суспільства, сприяють не тільки прискоренню науково-технічного прогресу, інтелектуалізації всіх видів людської діяльності, а й створенню якісно нового інформаційного середовища, що забезпечує розвиток творчого потенціалу. Одним із пріоритетних напрямів процесу інформатизації сучасного суспільства є інформатизація освіти − процес забезпечення сфери освіти методологією та практикою розробки й оптимального використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічних цілей навчання та виховання. Це сприяє всебічному розвитку інформатичної (інформаційно-цифрової) компетентності, що в умовах модернізації сучасної школи є одним із основних завдань.