Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE CLASSROOM У ПРОЕКТНОМУ НАВЧАННІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА

УДК 378.016:004.091.33:004.588

СІЛКОВА Олена Вікторівна

канд. пед. наук, доцент,

в.о. завідуючого кафедрою медичної інформатики, медичної та біологічної фізики Української медичної стоматологічної академії

ORCID ID: 0000-0002-2605-204X

e-mail: [email protected]

ОЛЕНЕЦЬ Світлана Юріївна

викладач кафедри медичної інформатики, медичної та біологічної фізики Української медичної стоматологічної академії

ORCID ID: 0000-0002-2810-6988

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Освіту, як і інші сфери людської діяльності, не оминув процес інформатизації, що у свою чергу викликало необхідність впровадження та використання сучасних інформаційних технологій та можливостей, що надає мережа Internet. Це виражається як у формуванні цифрової освітньої спільноти так і у розвитку дистанційної освіти. У першу чергу це пов’язано з переходом певних видів діяльності навчального процесу до on-line середовища, що дозволяє вільному поширенню не лише знань, а і способів їх одержання.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Світлана Оленець 14.05.2019, 10:49
Дякую за позитивні відгуки. Приємно, що інформація стала у нагоді
Відповісти
0 # Вікторія Шапран 22.04.2019, 15:44
Дійсно, Classroom набагато краще оптимізує і роботу вчителя, і учнів. Взяла для своєї практики деякі моменти. Дякую.
Відповісти
0 # Донець Наталія 17.04.2019, 22:03
Погоджуємося з авторами, що використання сервісу Google Classroom сприяє оптимізаціїї роботи викладача зі студентами. Авторами наочно та доступно розкрито основні можливості
сервісу.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 16.04.2019, 21:42
Цікаво було ознайомитися з можливостями
сервісу Google Classroom, які автори пропонують використовувати під час вивчення усього курсу предмету Медична інформатика.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись