Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ МЕХАНІКИ В КУРСІ ФІЗИКИ 7-ГО КЛАСУ

Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Юрій Мельник

Компетентнісний потенціал природничої освітньої галузі визначено Державним стандартом базової середньої освіти, у якому відображено базові знання, наскрізні вміння, обов’язкові результати навчання та орієнтири їхнього оцінювання.

Детальніше

НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ОВОЛОДІННЯ ФІЗИКОЮ

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти»

Кремінський Борис, Черкаська Людмила

Опанування фізичною наукою є неможливим без оволодіння ґрунтовними математичними знаннями та відповідними уміннями. Водночас специфічність таких знань та вмінь полягає у їх переважно прикладному характері. Тобто ставлення до вивчення математики осіб, що вивчають фізику, як основу майбутньої професійної діяльності, відрізняється, на наш погляд, тим, що, по-перше, з прагматичних міркувань математику вони вивчають як інструмент, засіб оволодіння фізичною наукою, а по-друге тим, що стилі мислення «математиків» і «фізиків», хоча і мають багато спільного, але водночас істотно відрізняються. Ці відмінності полягають у сприйнятті і засвоєнні інформації, а також у принципових підходах і способах розв’язання прикладних задач, що своєю чергою визначаються існуючими відмінностями між математичними здібностями і здібностями до фізики.

ПРОБЛЕМЫ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Белорусский национальный технический университет

Кравченя Эдуард, Розин Даниил

Основными препятствиями на пути развития профессионального образования являются: дефицит ресурсов, дисбаланс функционирования и деформации общественного сознания.

Среди дефицитов связанных с нехваткой можно назвать: дефицит социального доверия (работодатели и представители органов образования, органы управления образованием и организации профессионального образования); дефицит квалификации педагогических работников; дефицит соответствующих современным требованиям учебников, учебных пособий и методик[1].

РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ ПРИ ВИВЧЕННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ: ГОЛОВНІ АСПЕКТИ, ВИКЛИКИ, ПРОБЛЕМИ

Національний технічний університет України «КПІ імені Ігоря Сікорського»

Задерей Петро, Задерей Надія, Нефьодова Галина

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Гаєвський Микола

Інформаційно-комунікаційні технології, що стали невід’ємною складовою сучасності, звісно, вплинули і на розвиток освітнього процесу. Усі учасники освітнього простору стикаються з новими вимогами, починаючи від особистісних професійних творчих якостей до значних зусиль для модернізації освіти. Впровадження цифрових технологій в освіту прискорює передачу та засвоєння знань, індивідуалізує процес навчання, сприяє підвищенню якості навчання, що дає можливість майбутнім фахівцям успішно і швидко адаптуватися в сучасному суспільстві.

МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА УЧНІВ У КОНТЕКСТІ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ

Рівненський державний гуманітарний університет

Галатюк Тарас, Галатюк Юрій

Підготовка учнів у закладах загальної середньої освіти визначається ключовим завданням – забезпеченням успішної адаптації молодої людини в соціумі. Означена якість освітньої діяльності зумовлюється реалізацією діяльнісного та компетентнісного підходів у навчанні, зокрема під час вивчення природничих предметів. Важливим у цьому контексті є формування методологічної культури учня, як суб’єкта навчально-пізнавальної діяльності. Однак методологічна культура, як цілісна дидактична категорія, поки що не привертає до себе достатньої уваги з боку учасників освітнього процесу та науковців. Отже, існує протиріччя між об’єктивною потребою соціуму й практикою в освітній галузі.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись