Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МІСЦЕ КУРСУ ЗА ВИБОРОМ «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ХІМІЇ, 10-11 КЛАСИ» У СУЧАСНИХ УМОВАХ НАВЧАННЯ

Інститут педагогіки НАПН України

Вороненко Тетяна

На виконання вимог Державного стандарту базової середньої освіти та Закону про освіту, загальноосвітній навчальний заклад має підготувати особистість до життя у соціумі, забезпечивши учня предметними і ключовими компетентностями.

ВАРІАТИВНИЙ СКЛАДНИК ЯК ОЗНАКА ОСОБИСТІСНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ

Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Величко Людмила

Профільна школа покликана розв’язувати цілу низку важливих проблем хімічної освіти, зокрема, задоволення інтересів, нахилів, здібностей освітніх потреб учнів, професійного самовизначення, вільного вибору змісту, мотивації навчання хімії -- предмета, далеко не всіма любленого. Усі ці проблеми розміщуються у площині особистісно орієнтованого навчання, що відповідає сучасній гуманістичній парадигмі освіти.

АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

Бурдун Віктор

Формування інформаційно-технологічного суспільства, докорінні зміни соціально-економічного, духовного розвитку держави потребують підготовки вчителя нової генерації. Реалізація цього стратегічного завдання зумовлена глибокими змінами в системі та структурі вищої освіти, а також необхідністю інтеграції національної освіти в європейський освітній простір (Сущенко Л. П., 2015).

ABOUT MODERN THEMATIC PREPARATION FOR EIA IN MATHEMATICS: NUMBERS AND EXPRESSIONS

National Dragomanov Pedagogical University

Shkolnyi Oleksandr

External Independent Assessment (EIA) is now the main instrument of assessing the quality of mathematical preparation for Ukrainian graduates. One of the most important current didactic problem in this context is the systematic and thematic repetition of the school mathematics course. Based on our many years of experience in preparing for EIA, during this repetition we divide the whole mathematics course into 10 thematic blocks: «Numbers and Expressions», «Functions», «Equations and Systems of Equations», «Inequalities and Systems of Inequalities», «Text Problems», «Elements of mathematical analysis», «Geometry on the plane», «Geometry in the Space», «Coordinates and vectors», «Elements of combinatorics and stochastics».

Read more

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись