Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ АВТОМАТИЗОВАНОГО УПРАВЛІННЯ САПР «ГРАЦІЯ»

Центальноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Крамаренко Наталія

Говорячи про дослідницьку компетентність, варто звернути увагу на дослідницькі вміння, що ототожнюються з системою інтелектуальних та практичних умінь особистості, необхідних для самостійного виконання дослідження. Ядро дослідницьких дій складають інтелектуальні вміння, практичні ж являють собою механізм оволодіння певними способами пошукової діяльності, що дає практичні результати – нові знання, факти, закономірності. Інтелектуальні вміння передбачають здатність до аналізу і виділення головного, порівняння, конкретизації, узагальнення і систематизації, доведення, класифікації. Інакше кажучи, інтелектуальними уміннями, називають здатність ефективно проводити операції мислення у випадку розв'язування проблемних ситуацій. Компетенція є нормативною, ідеальною метою освітнього процесу, що моделює якості суб’єкта навчання, а компетентність – є його результатом, рівнем прояву сформованості [1].

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Анастасія Кожина 13.05.2021, 20:16
Дякую за знайомство з такою програмою. Було б цікаво побачити проекти, створені за допомогою сапр «Грація»
Відповісти
0 # Олена Трифонова 11.05.2021, 20:48
Цікавими є пропозиції автора щодо розвитку дослідницького компетентності студентів на засадах цифровізації. Нові умови розвитку суспільства вимагають пошуку нових засобів навчання. Дякую автору
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись