• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Експериментальне дослідження ефективності методики реалізації ресурсного підходу

Суховірська Людмила

здобувач кафедри фізики та методики викладання Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

(Кропивницький)

У статті розглядаються особливості проведення та аналіз педагогічного експерименту з методики навчання фізики з використанням ресурсного підходу, проведеного у загальноосвітніх навчальних закладах.

Ключові слова: педагогічний експеримент, ресурсний підхід, внутрішні ресурси, фізика, загальноосвітній навчальний заклад.

 

Суховирськая Людмила

ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕТОДИКИ РЕАЛИЗАЦИИ РЕСУРСНОГО ПОДХОДА

В статье рассматриваются особенности проведения и анализ педагогического эксперимента по методике обучения физике с использованием ресурсного подхода, проведенного в общеобразовательных учебных заведениях.

Ключевые слова: педагогический эксперимент, ресурсный подход, внутренние ресурсы, физика, общеобразовательное учебное заведение.

 

Sukhovyrskaya Ludmila

EXPERIMENTAL STUDY METHODS EFFECTIVENESS OF RESOURCE APPROACH

In the article features and analysis of pedagogical experiment with methods of teaching physics using resource approach, conducted in secondary schools.

Keywords: pedagogical experiment, resource approach, internal resources, physics, secondary school.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Валентина Буняева 21.10.2016, 07:05
Статья актуальна. Методикa навчання фізики з
використанням ресурсного підходу є ефективнішою. Впровадження ресурсного центру сприяє
підвищенню рівня сформованості внутрішніх ресурсів учнів.
Відповісти
0 # Валентина Буняева 21.10.2016, 07:04
Статья актуальна. Методика навчання фізики з
використанням ресурсного підходу є ефективнішою. Впровадження ресурсного центру сприяє
підвищенню рівня сформованості внутрішніх ресурсів учнів.
Відповісти
0 # Валентина Буняева 20.10.2016, 23:26
Статья актуальна. Методики навчання фізики з
використанням ресурсного підходу є ефективнішою. Впровадження ресурсного центру сприяє
підвищенню рівня сформованості внутрішніх ресурсів учнів.
Відповісти
0 # Лунгол Ольга 20.10.2016, 14:56
Дякую автору за пізнавальну статтю. На мою думку, особливої уваги заслуговують розроблені Людмилою Павлівною критерії оцінювання рівня сформованості внутрішніх ресурсів учнів та описані вимоги до процесу їх перевірки. Заслуговує пошани проведене автором ґрунтовне експериментальн е дослідження.
Відповісти
0 # Курнат Галина 20.10.2016, 12:22
Актуальне педагогічне дослідження та якісний іповниий аналіз педагогічного експерименту з методики навчання фізики з використанням ресурсного підходу.
Відповісти
0 # Хомутенко Максим 19.10.2016, 22:41
Стаття інноваційна та актуальна на часі.
Відповісти
0 # Дробін Андрій 19.10.2016, 22:15
Перевірка ефективності ресурсного підходу у викладання фізики є достатньо цікавою та актуальною, з нашої точки зору, на даний момент. Найбільш цікавою складовою цієї методи є дослідження психолого–педаг огічних та методичних передумов
запровадження ресурсного підходу в процес навчання фізики в ЗНЗ. Розширений виклад цього матеріалу був би вельми актуальниим.
Відповісти
0 # Левченко Людмила 19.10.2016, 15:41
Стаття цікава. Як практично працюючий вчитель хочу відмітити позитивну динаміку проведеного педагогічного експерименту.
Відповісти
0 # Стрілець Л.Ф. 19.10.2016, 15:35
Автором запропонована цікава методика. Дослідником виділені досить чіткі критерії
оцінювання рівня сформованості внутрішніх ресурсів учнів
Відповісти
0 # Трифонова Олена 19.10.2016, 15:31
Ресурсний підхід є новим у методиці навчання, тому його дослідження, без сумніву, є актуальною проблемою.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись