Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Використання електронної методичної системи під час вивчення навчальної дисципліни морехідна астрономія

Ігор сокол1, Володимир Подобєда2

1Приватний заклад «Морський інститут післядипломної освіти імені контр-адмірала Федора Федоровича Ушакова»

2Морський коледж Херсонської державної морської академії

(Херсон)

Анотація. В статті розглядаються питання створення електронної методичної системи, яка передбачає планування, проведення контролю, аналізу, коригування навчального процесу, спрямованих на підвищення ефективності навчання та оволодіння компетентностями необхідних майбутньому фахівцю для виконання своїх обов’язків засобами електронної комунікації. Розглядається запроваджена у Морському коледжі Херсонської державної морської академії електронна система навчання на прикладі навчальної дисципліни морехідна астрономія. Запропонована, на думку авторів, об’єктивна система оцінювання навчальних досягнень курсантів, та можливість створення конкурентного навчального середовища за допомогою рейтингу.

Ключові слова. Методична система навчання, морехідна астрономія, оціночна таблиця, електронна методична система навчання.

 

Игорь сокол, Владимир Подобеда

1Частное заведение «Морской институт последипломного образования имени контр-адмирала Федора Федоровича Ушакова»

2Морской колледж Херсонской государственной морской академии

(Херсон)

ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕКТРОННОЙ методической СИСТЕМЫ ВО ВРЕМЯ изучения учебной дисциплины мореходное АСТРОНОМИЯ

Аннотация. В статье рассматриваются вопросы создания электронной методической системы, которая предусматривает планирование, проведение контроля, анализа, корректировки учебного процесса, направленного на повышение эффективности обучения и овладения компетенциями необходимых будущему специалисту для выполнения своих обязанностей средствами электронной коммуникации. Рассматривается внедренная в учебный прцес в Морском колледже Херсонской государственной морской академии электронная система обучения на примере учебной дисциплины мореходная астрономия. Предложена, по мнению авторов, объективная система оценки учебных достижений курсантов, и возможность создания конкурентной учебной среды при помощи рейтинга.

Ключевые слова. Методическая система обучения, мореходная астрономия, оценочная таблица, электронная методическая система обучения.

 

Igor Sokol1, Volodimir Podobeda2

1Private Institution "Maritime Institute of Postgraduate Education named after Rear Admiral Fyodor Ushakov"

2Maritime College of Kherson State Maritime Academy

(Kherson)

The use of electronic methodical system while studying academic discipline of Nautical Astronomy

Annotation. The article deals with the creation of electronic methodical system that includes planning, implementation of monitoring, analysis, adjustment of the educational process, aimed at enhancing the effectiveness of training and mastering the competencies required of future specialists to perform their duties by means of electronic communication. We consider the implementation of the electronic learning system on an example of the discipline of nautical astronomy practical in the Maritime College of Kherson State Maritime Academy. A, according to the authors, an objective system of students’ academic of educational achievements, and the ability to create a competitive learning environment by using the rating, is suggested.

Keywords. Methodical system of training, nautical astronomy, evaluation table, electronic methodical system of training.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Віталій Іваницький 21.10.2016, 17:16
Ідеї, описані в статті зрозумілі, але правильно зауважує Олег Царенко, що не варто робити сурогати з різних систем навчання, тим більше, що Мудл - доволі потужна платформа.
Відповісти
0 # Левченко Людмила 19.10.2016, 15:47
Запропонована автором електронна методична система є цікавою.
Відповісти
0 # Олег Царенко 18.10.2016, 20:17
Згоден з Вами, що платформа Moodle володіє достатніми функціональними і ресурсними можливостями для забезпечення навчального процесу на основі технології „cloud computing”. Однак не зрозуміло: для чого Ви використовували ще й програму OpenTEST 2, якщо Moodle має власну?
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись