Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом реалізації методу проектів

Алла Кіктєва

Дніпродзержинський енергетичний технікум

(Кам’янське)

Анотація. У статті розглядаються способи підвищення пізнавальної активності студентів за допомогою методу проектів, що спрямовується на формування в учасників проектно-дослідницької діяльності цілісних та системних знань. Використання методу проектів дозволяє в повній мірі розкрити зміст навчально-виробничого процесу, реалізувати проблемно-розвиваючий характер дослідження та підвищити студентський інтерес до навчання в цілому. Автором освітлюються основні елементи впровадження проектно-дослідницької роботи в навчальному закладі, розкриваються мета, цілі та завдання поставлені в рамках проекту як перед викладачами, так і перед студентами.

Ключові слова: проект, дослідницько-проектна діяльність, навчальний процес, автоматизована система розрахунку.

 

ПОВЫШЕНИЕ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ СТУДЕНТОВ ПУТЕМ РЕАЛИЗАЦИИ МЕТОДА ПРОЕКТОВ

Алла Киктева

Днепродзержинский энергетический техникум

Аннотация. В статье рассматриваются способы повышения познавательной активности студентов с помощью метода проектов, который способствует формированию у участников проектно-исследовательской деятельности целостных и системных знаний. Использование метода проектов позволяет в полной мере раскрыть содержание учебно-производственного процесса, реализовать проблемно-развивающий характер исследований и повысить интерес студентов к обучению в целом. Автором освещаются основные элементы внедрения проектно-исследовательской работы в учебном заведении, раскрываются цель, цели и задания, поставленные в рамках проекта, как перед преподавателями, так и перед студентами.

Ключевые слова: проект, проектно-исследовательская деятельность, учебный процесс, автоматизированная система

 

INCREASE OF COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS BY REALIZATION OF METHOD OF PROJECTS

Alla Kiktieva

Abstract. This article describes how to increase the cognitive activity of students using the method of projects directed at developing participants design and research of integrated and system knowledge. Using projects allows fully reveal the content of teaching and the production process to implement problem-developmental nature of the research and to increase student interest in general learning.

The author illuminated the basic elements of design and implementation of research in the institution, disclosed the purpose, goals and objectives set for the project both to teachers and to students.

Keywords: design, research and project activities, educational process, billing system.

Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики

Ольга Єкименкова, Микола Садовий

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

(Кропивницький)

Анотація. Компетентнісний підхід спрямовує процес вивчення методики навчання фізики у вищих педагогічних навчальних закладах зовсім в нове русло. Тому при підготовці майбутнього учителя фізики важливо формувати методичну компетентність в студентів, а саме уміння ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй фаховій діяльності. Зокрема, такі технології дають можливість на якісно новому рівні реалізувати принцип наочності. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики сприятиме гармонічному розвитку когнітивних здібностей особистості студентів.

Ключові слова: компетентнісний підхід, методична компетентність, методика навчання фізики, інформаційно-комунікаційні технології.

 

Ольга Екименкова, Николай Садовой

Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка

ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ПРИ ФОРМИРОВАНИИ МЕТОДИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ФИЗИКИ

Аннотация. Компетентностный подход направляет процесс изучения методики обучения физики в высших педагогических учебных заведениях совсем в новое русло. Поэтому при подготовке будущего учителя физики важно формировать методическую компетентность у студентов, а именно умение эффективно использовать информационно-коммуникационные технологии в своей профессиональной деятельности. В частности, такие технологии позволяют на качественно новом уровне реализовать принцип наглядности. Формирования методической компетентности будущих учителей физики будет способствовать гармоничному развитию когнитивных способностей личности студентов.

Ключевые слова: компетентностный подход, методическая компетентность, методика обучения физике, информационно-коммуникационные технологии.

 

Olha Yekymenkova, Mykola Sadovyi

The Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University

ICT IN FORMATION METHODICAL COMPETENCE OF THE FUTURE TEACHERS OF PHYSICS

Abstract. Competence approach makes the process of learning methods of teaching physics in higher educational institutions of a completely new direction. Therefore, in preparing future teachers of physics is important to form the methodical competence in students, such as the ability to effectively use ICT in their professional activity. In particular, these technologies make it possible to realize a new level of visibility principle. Formation of methodical competence of future physics teachers contribute to the harmonious development of cognitive abilities of the individual students.

Keywords: competence approach, methodological competence, methods of teaching physics, information and communication technology.

Детальніше

Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення

Дробін Андрій

Кіровоградський професійний ліцей побутового обслуговування

(Кіровоград)

Анотація. Стаття присвячена критичному аналізу рівня розвитку шкільного курсу фізики української школи, його невідповідність сучасному стану фізичної науки та суспільного замовлення на формування знань учнів з фізики в контексті постіндустріального суспільства. Розглянуто актуальність, доцільність та можливість внесення змін та модернізації змісту шкільного курсу фізики в умовах реформування шкільної фізичної освіти в Україні. У статті також проаналізовано відсутність у навчальному матеріалі з фізики сучасних фундаментальних та прикладних технологій, які визнані у світі присудженням Нобелевських премій з фізики, відсутність у шкільній програмі перспективних технологій ближнього майбутнього, що базуються на фундаментальних фізичних законах та явищах, нових відкриттях і мають війти у зміст шкільного курсу фізики як перспективні.

Ключові слова: шкільний курс фізики, постіндустріальне суспільство, технології ближнього майбутнього, фундаментальні та прикладні технології, Нобелевські лауреати.

 

Дробин Андрей

Кировоградский профессиональный лицей бытового обслуживания

ШКОЛЬНЫЙ КУРС ФИЗИКИ: ПУТИ ОСОВРЕМЕНИВАНИЯ.

Аннотация. Статья посвящена критическому анализу уровня развития школьного курса физики украинской школы, его несоответствие современному состоянию физической науки и общественному заказу на формирование знаний учащихся по физике в контексте постиндустриального общества. Рассмотрена актуальность, целесообразность и возможность внесения изменений и модернизации содержания школьного курса физики в условиях реформирования школьного физического образования в Украине. В статье также проанализировано отсутствие в учебном материале по физике современных фундаментальных и прикладных технологий, признанных в мире присуждением Нобелевских премий по физике, отсутствие в школьной программе перспективных технологий ближайшего будущего, базирующихся на фундаментальных физических законах и явлениях, новых открытиях, которые должны войти в содержание школьного курса физики как перспективные.

Ключевые слова: школьный курс физики, постиндустриальное общество, технологии ближайшего будущего, фундаментальные и прикладные технологии, Нобелевские лауреаты.

 

Drobin Andrii

The Kirovograd professional college of consumer services

SCHOOL PHISICS COURSE: WAYS MODERNIZING.

Abstract. The article is devoted to the critical analysis of the level of development of a school course of the Ukrainian school of physics, its incompatibility with the present state of physical science and public order on the formation of students' knowledge of physics in the context of post-industrial society. We consider the relevance, feasibility and the possibility of changes and modernization of the content of school physics course in the conditions of reforming school physical education in Ukraine. The paper also analyzed the lack of educational material on the physics of modern fundamental and applied technologies, recognized as the world's Nobel Prize in Physics, the absence in the curriculum of advanced technologies of the near future, based on fundamental physical laws and phenomena, new discoveries, which should enter into the content school physics course as promising.

Keywords: school physics course, post-industrial society, the technology of the near future, Nobel laureates.

Детальніше

Класифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освіти

Бургун Ірина

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Виннченка

(Кіровоград)

Анотація. Стаття присвячена проблемі класифікації фізичних задач у контексті компетентнісного підходу до навчання, визначенню їх типів, класів, видів, підвидів на основі науково обґрунтованих критеріїв.

Ключові слова: класифікація, фізична задача, практико-орієнтована задача, навчальна задача, навчально-дослідницька задача.

 

Бургун Ирина

КЛАССИФИКАЦИЯ ФИЗИЧЕСКИХ ЗАДАЧ В КОНТЕКСТЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Виннченка

(Кировоград)

Аннотация. Статья посвящена проблеме классификации физических задач в контексте компетентностного подхода к обучению, определению их типов, классов, видов, подвидов на основе научно обоснованных критериев.

Ключевые слова: классификация, физическая задача, практико-ориентированная задача, учебная задача, учебно-исследовательская задача.

 

Irina Burhun

CLASSIFICATION OF PHYSICAL PROBLEMS OF EDUCATION IN THE CONTEXT OF COMPETENCE

Kirovograd State Pedagogical University named after Vladimir Vinnchenka

(Kirovohrad)

Annotation. The article deals with the classification of physical problems in the context of the competency approach to education, definition of their types, classes, species, subspecies, based on scientific criteria.

Keywords: classification, physical challenge, practice-oriented task, the task of training, teaching and research task.

Детальніше

Використання онлайн-сервісів, математичного пакету Maple та програмування в процесі вивчення рядів Фур’є

Ботузова Юлія

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

(Кіровоград)

Анотація. В статті піднімається проблема доцільності використання нових інформаційних технологій при викладанні математичних дисциплін у вищому навчальному закладі. Розглядаються методичні особливості застосування ІКТ під час вивчення теми «Ряди Фур’є» курсу математичного аналізу в педагогічному університеті. Наводяться приклади розв’язання типових задач на розклад функції в ряд Фур’є. Здійснюється аналіз функціональних можливостей використання онлайн-калькуляторів, математичного пакету Maple та основ програмування при розв’язанні таких задач. Демонструються переваги використання онлайн-сервісів та математичних програмних продуктів при необхідності виконання громіздких обчислень, а також порівнюється якість та швидкість отримання результатів. Підкреслюється важливість застосування нових інформаційних технології під час вивчення усіх основних розділів математичного аналізу як основи для підвищення рівня математичної та професійної підготовки студентів.

Ключові слова: методика викладання, математичний аналіз, онлайн-сервіс, математичний пакет Maple, ряд Фур’є.

 

Ботузова Юлия

Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка

ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ОНЛАЙН-СЕРВИСОВ, МАТЕМАТИЧЕСКОГО ПАКЕТА MAPLE И ПРОГРАММИРОВАНИЯ В ПРОЦЕССЕ ИЗУЧЕНИЯ РЯДОВ ФУРЬЕ

Аннотация. В статье рассматриваются методические особенности использования ИКТ во время изучения темы «Ряды Фурье» курса математического анализа в педагогическом университете. Приводятся примеры решения типичных задач на разложение функции в ряд Фурье. Проводится анализ функциональных возможностей использования онлайн-калькуляторов, математического пакета Maple при решении таких задач.

Ключевые слова: методика преподавания, математический анализ, онлайн-сервис, математический пакет Maple, ряд Фурье.

 

Yulia Botuzova

The Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University

THE USE OF ONLINE SERVICES, MATHEMATICAL PACKAGES MAPLE AND PROGRAMMING IN THE STUDY OF FOURIER SERIES

Abstract. The article raised the problem of the feasibility of using new information technologies in teaching mathematical disciplines in higher education. The chapter “Series” in mathematical analysis is the difficult for mastering by students. Therefore there were considered methodological features of the using information technology in the study of the topic "Fourier series". We've included examples of solving common tasks on schedule function in Fourier series. The author analyzes the functionality of the use online calculators, mathematical package Maple and basics of programming in solving these problems. There are demonstrated benefits of the using online services and mathematical software if necessary perform cumbersome calculations, and compares the quality and speed of results. We also say about importance of the use of new information technologies in the study of all the main sections of mathematical analysis as a basis for raising mathematical and training students.

Keywords: teaching methods, mathematical analisys, online service, mathematical package Maple, Fourier series.

Детальніше

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись