Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення

Дробін Андрій

Кіровоградський професійний ліцей побутового обслуговування

(Кіровоград)

Анотація. Стаття присвячена критичному аналізу рівня розвитку шкільного курсу фізики української школи, його невідповідність сучасному стану фізичної науки та суспільного замовлення на формування знань учнів з фізики в контексті постіндустріального суспільства. Розглянуто актуальність, доцільність та можливість внесення змін та модернізації змісту шкільного курсу фізики в умовах реформування шкільної фізичної освіти в Україні. У статті також проаналізовано відсутність у навчальному матеріалі з фізики сучасних фундаментальних та прикладних технологій, які визнані у світі присудженням Нобелевських премій з фізики, відсутність у шкільній програмі перспективних технологій ближнього майбутнього, що базуються на фундаментальних фізичних законах та явищах, нових відкриттях і мають війти у зміст шкільного курсу фізики як перспективні.

Ключові слова: шкільний курс фізики, постіндустріальне суспільство, технології ближнього майбутнього, фундаментальні та прикладні технології, Нобелевські лауреати.

 

Дробин Андрей

Кировоградский профессиональный лицей бытового обслуживания

ШКОЛЬНЫЙ КУРС ФИЗИКИ: ПУТИ ОСОВРЕМЕНИВАНИЯ.

Аннотация. Статья посвящена критическому анализу уровня развития школьного курса физики украинской школы, его несоответствие современному состоянию физической науки и общественному заказу на формирование знаний учащихся по физике в контексте постиндустриального общества. Рассмотрена актуальность, целесообразность и возможность внесения изменений и модернизации содержания школьного курса физики в условиях реформирования школьного физического образования в Украине. В статье также проанализировано отсутствие в учебном материале по физике современных фундаментальных и прикладных технологий, признанных в мире присуждением Нобелевских премий по физике, отсутствие в школьной программе перспективных технологий ближайшего будущего, базирующихся на фундаментальных физических законах и явлениях, новых открытиях, которые должны войти в содержание школьного курса физики как перспективные.

Ключевые слова: школьный курс физики, постиндустриальное общество, технологии ближайшего будущего, фундаментальные и прикладные технологии, Нобелевские лауреаты.

 

Drobin Andrii

The Kirovograd professional college of consumer services

SCHOOL PHISICS COURSE: WAYS MODERNIZING.

Abstract. The article is devoted to the critical analysis of the level of development of a school course of the Ukrainian school of physics, its incompatibility with the present state of physical science and public order on the formation of students' knowledge of physics in the context of post-industrial society. We consider the relevance, feasibility and the possibility of changes and modernization of the content of school physics course in the conditions of reforming school physical education in Ukraine. The paper also analyzed the lack of educational material on the physics of modern fundamental and applied technologies, recognized as the world's Nobel Prize in Physics, the absence in the curriculum of advanced technologies of the near future, based on fundamental physical laws and phenomena, new discoveries, which should enter into the content school physics course as promising.

Keywords: school physics course, post-industrial society, the technology of the near future, Nobel laureates.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Курнат Галина 20.10.2016, 12:53
Підняте питання актуальне та потребує детального вивчення і дослідження. Погоджуюся з автором, що у дітей необхідно сприяти формуванню умінь пошуку та використання знань, а також опанування технологіями
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 20.10.2016, 08:05
Стаття актуальна. У статті проаналізовані відсутні у навчальному матеріалі з фізики сучасні фундаментальні та прикладні технології.
Відповісти
0 # Дробін Андрій 19.10.2016, 21:56
Шановний Олеже Миколайовичу! Дякую за критичне зауваження. Вважаю, що для введення у ШКФ означених відкриттів, потрібно дещо спростити матеріал. А учням повідомляти про наукові відкриття на рівні науково-популяр них статтей чи нарисів.
Відповісти
0 # Лунгол Ольга 19.10.2016, 21:08
Одна из моих студенток в институте сказала, что из мультсериала «Фиксики» (о маленьких человечках, живущих внутри техники и исправляющих её поломки) узнала больше, чем из школьного курса физики. И в чём-то она права… Поэтому, направление модернизации содержания школьного курса физики я считаю очень актуальным и необходимым. Спасибо автору за работу!
Відповісти
0 # Екатерина 19.10.2016, 19:47
не плохо) ;-)
Відповісти
0 # Трифонова Олена 19.10.2016, 10:17
Стаття піднімає актуальну тему - змісту шкільного курсу фізики. Питання оновлення змісту шкільного курсу фізики є актуальним і потребує детального дослідження.
Відповісти
0 # Олег Царенко 18.10.2016, 12:45
Шановний пане Андрію! Ви самі собі суперечите. Ви правильно кажете, що вчитель повинен формувати у дітей не
енциклопедичні знання, а уміння пошуку та використання знань... Всі новітні відкриття просто не можливо помістити у шкільну програму, та й чи треба? А яким рівнем знань повинен володіти учень, щоби зрозуміти хоч одне із зазначених Вами відкриттів?
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись