Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Види практичної роботи при вивченні дистанційного математичного курсу

Білоус Олена

Сумський державний університет

(Суми)

Анотація. Стаття присвячена питанню організації практичного заняття для студентів дистанційної форми навчання. Практична робота для таких студентів, як правило, пропонується в рамках інформаційної платформи дистанційного навчання на базі університету. Проведення таких занять ускладнюється тим, що всі дії студента і викладача реалізуються за допомогою інформаційних технологій. Тому актуальним становиться питання методики організації та форми проведення навчання, особливо при вивченні математичних курсів. Автором розглядається особливість проведення роботи у формі виконання віртуальних тренажерів, проходження різнорівневих тестових завдань, спільні дії у групових wiki-завданнях, спілкування студентів під час виконання завдань для дискусій та обговорень. Представлений аналіз ефективності кожної форми роботи, зроблені зауваження та надані рекомендації щодо якісного проведення практичної роботи студентів дистанційної форми.

Ключові слова: дистанційна освіта, віртуальний тренажер, математичні  різнорівневі тести, групові wiki-завдання.

 

Белоус Елена

Сумский государственный университет

ВИДЫ  ПРАКТИЧЕСКОЙ РАБОТЫ  ПРИ ИЗУЧЕНИИ ДИСТАНЦИОННОГО МАТЕМАТИЧЕСКОГО КУРСА

Аннотация. Статья посвящена вопросу организации практического занятия для студентов дистанционной формы обучения при изучении математической дисциплины. Практическая работа для таких студентов, как правило, предлагается в рамках информационной платформы дистанционного обучения на базе университета. Проведение таких занятий осложняется тем, что все действия студента и преподавателя реализуются с помощью информационных технологий. Поэтому актуальным становится вопрос методики организации и формы проведения обучения, особенно при изучении математических курсов. Автором рассматривается особенность проведения работы в форме выполнения виртуальных тренажеров, прохождения тестовых заданий, совместных действий в групповых wiki-заданиях, общение студентов во время выполнения задания для дискуссий и обсуждений. Представлен анализ эффективности каждой формы работы, сделаны замечания и даны рекомендации по качественному проведению практической работы студентов дистанционной формы.

Ключевые слова: дистанционное образование, виртуальный тренажер, математические разноуровневые тесты, групповые wiki-задания.

 

Belous Elena

Sumy State University

TYPES OF PRACTICAL WORK IN THE STUDY

OF DISTANCE MATHEMATICAL COURSES

Abstract. This article is devoted to the question of practical classes for students of distance learning. Practical work for these students usually offered as part of the information platform of distance education at the university. Conducting such studies is complicated by the fact that all of the students and teachers realized in the information space. Therefore, actual stanovytsya question of methods and forms of education especially in the study of mathematics courses. The author is considered a feature of working in virtual simulators embodiment, the passage of different levels of tests, joint action in the group wiki -zavdannyah, communication students in the performance of tasks for debate and discussion. The analysis of the effectiveness of each form, made observations and recommendations on the quality of the practical work of students of the remote form.

Key words: distance education, virtual simulator, multilevel math tests, group wiki-task.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Левченко Людмила 19.10.2016, 10:24
Організація дистанційних форм навчання є актульною, тому підняті автором статті проблеми заслуговують на увагу
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись