Формування методологічної основи звязків між елементами теорії пізнання в процесі підготовки вчителів технологій
Манойленко Наталія
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
(Кропивницький)
Анотація. Стаття присвячена визначенню актуальності та чинникам посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Особливе значення в підготовці майбутніх вчителів технологій приділяється вивченню природничо-математичних дисциплін, зокрема навчанню фізики як невід’ємної складової загальної культури сучасного високотехнологічного середовища. Фізика виросла з потреб техніки і постійно використовує її досвід. Техніка більшою мірою визначає тематику фізичних досліджень і створює необхідні для фізики апарати і пристосування. Разом з тим відмічено, що техніка виростає з фізики, що в фізичних лабораторіях створюються нові галузі техніки і нові методи вирішення технічних задач. В статті наведено приклади завдань прикладного спрямування для студентів технологій, характерних міжпредметними зв’язками.
Ключові слова: метод наукового пізнання, логічні зв’язки, фізична картина світу, технічна картина світу, політехнічна освіта, прикладні знання.
Манойленко Наталия
Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка
ФОРМИРОВАНИЕ МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЙ ОСНОВЫ СВЯЗЕЙ МЕЖДУ ЭЛЕМЕНТАМИ ТЕОРИИ ПОЗНАНИЯ В ПРОЦЕССЕ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ ТЕХНОЛОГИЙ
Аннотация. Статья посвящена определению актуальности и факторам усиление роли интеграции естественно-математических и профильных дисциплин в подготовке учителей технологий. Особое значение уделяется изучению естественно-математических дисциплин, в частности обучению физики как неотъемлемой составляющей общей культуры современного высокотехнологичного общества. Физика выросла из требований техники и непрерывно использует ее опыт. Техника в большей степени определяет тематику физических исследований и создает необходимые для физики аппараты и приспособления. Вместе с тем отмечено, что техника зависит от физики, в физических лабораториях создаются новые отрасли техники и новые методы решения технических задач. В статье приведены примеры задач прикладного направления для студентов технологий, характерных межпредметными связями.
Ключевые слова: метод научного познания, логические связи, физическая картина мира, техническая картина мира, политехническое образование, прикладные знания.
Manoylenko Natalia
The Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
FORMATION OF METHODOLOGICAL FRAMEWORK OF RELATIONS BETWEEN THE ELEMENTS OF THE THEORY OF KNOWLEDGE IN THE PROCESS OF PREPARING TEACHERS OF TECHNOLOGY
Abstract: The article is devoted to the determination of the relevance factors and the strengthening of the role of integration of mathematics and science and relevant disciplines for the training of teachers of technologies. Of particular importance in the preparation of future teachers of technologies is on the study of natural-mathematical disciplines, in particular physics teaching as an integral part of the General culture of modern high-tech environment. Technical skills, knowledge is transmitted from teacher and master to apprentice, from engineer to technician from the scientist to the engineer in the time frame from an artisan workshop specialized and higher education. Physics grew out of the needs of the machine and continuously uses her experience. Technique largely determines the topics of physics research and physics creates a need for devices and adaptations. However, it was noted that the technique stems from physics, physics labs are a new branch of technology and new methods of solving technical problems. The article lists examples of tasks applied areas for students is mgprednisone connections.
Key words: method of scientific knowledge, logical connections, physical world, the technical picture of the world, Polytechnical education, applied knowledge.
Добре висвітлена предметна необхідність для постійного розвитку та створення прогресу!
картин світу, інтеграції фундаментальних і професійних науково-технічн их знань
Стрічка RSS коментарів цього запису