Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Трансляція як елемент симетрії у процесі навчання фізики в технічних вузах в умовах розвитку stem-освіти

Кузьменко Ольга

Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

(Кропивницький)

Дембіцька Софія

Вінницький національний технічний університет

(Вінниця)

Анотація. Стаття присвячена особливостям вивчення курсу фізики у вузах технічного профілю із використанням симетрії. Поняття симетрії – одне з найфундаментальніших понять науки та практики. Відзначено, що теорія великого об’єднання, заснована на принципах симетрії, знаходиться у стадії розробки. Симетрія виявляє взаємозв’язок фізичних законів, спрощує розуміння складних процесів, що розглядаються внаслідок вивчення студентами загального курсу фізики у вищих навчальних закладах. В статті розглянуто операції та елементи симетрії. Метою написання статті є розгляд основних елементів симетрії, зокрема трансляції в навчальному процесі із загального курсу фізики у ВНЗ в умовах розвитку STEM-освіти.

Перспективи подальших досліджень полягають в детальному аналізі поняття симетрії та розробки методики вивчення фізики з використанням даного поняття в умовах розвитку STEM - освіти.

Ключові слова: симетрія, навчальний процес, фізика, елементи симетрії, трансляція, STEM-освіта.

 

Кузьменко Ольга

Кировоградская летная академия Национального авиационного университета

Дембицкая София

Винницкий национальный технический университет

ТРАНСЛЯЦИЯ КАК ЭЛЕМЕНТ СИММЕТРИИ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ФИЗИКИ В ТЕХНИЧЕСКИХ ВУЗАХ В УСЛОВИЯХ РАЗВИТИЯ STEM-ОБРАЗОВАНИЯ

Аннотация. Статья посвящена раскрытию понятия симметрии и одного из ее элементов как трансляция. В статье рассмотрены операции и элементы симметрии. Целью статьи является рассмотрение основных элементов симметрии, в частности трансляции в учебном процессе по общему курсу физики в вузах в условиях развития STEM-образования.

Ключевые слова: симметрия, учебный процесс, физика, элементы симметрии, трансляция, STEM-образование.

 

Kuzmenko Olha

Kirovograd Flight Academy of National Aviation University

Dembitska Sofia

Vinnytsia National Technical University

BROADCAST AS AN ELEMENT OF SYMMETRY IN LEARNING PHYSICS IN TECHNICAL UNIVERSITIES IN THE DEVELOPMENT OF STEM-EDUCATION

Abstract: Article is devoted to the concept of symmetry and one of its elements as broadcast. The concept of symmetry - one of the fundamental concepts of science and practice. To note that the grand unification theory, based on the principles of symmetry, is under development. Symmetry exhibits the relationship of physical laws, simplifies the understanding of the complex processes, considered as a result of studying by students of general physics course in higher education. The article describes the operation and elements of symmetry. The aim of the article is to examine the basic elements of symmetry, in particular translation in the educational process of general physics course in high schools in the conditions of the development of STEM-education. Prospects for further research are as detailed analysis of the concepts of symmetry and to develop methods of studying physics using this concept in terms of STEM - education.

Keywords: symmetry, educational process, physics, symmetry elements, broadcast, STEM-education.

 

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Бузько Вікторія 21.10.2016, 22:01
В умовах розвитку STEM-освіти питання симетрії та основні її елементи під час вивчення фізики у ВНЗ технічного пр офілю є досить актуальними. Автор актуалізує увагу на важливих і цікавих аспектах методики вивчення фізики.
Відповісти
0 # Світлана 21.10.2016, 08:38
фізика дійсно є однією із фундаментальних дисциплін у технічних ВНЗ, тому дослідження симетрії, яка дає змогу краще опановувати закони фізики, є досить актуальним напрямком, особливо в умовах розвитку STEM-освіти
Відповісти
0 # Ірина Вікторівна 20.10.2016, 21:31
Вища технічна освіта вимагає реформування. І саме STEM напрямок є обним з актуальних, тому методичні напрацювання його розвитку є досить важливим. Було цікаво ознайомитись з думкою авторів.
Відповісти
0 # Інна 20.10.2016, 21:27
Актуальна стаття в руслі сучасного розвитку вищої освіти. Буде цікаво побачити подальший розвиток цієї тематики.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 19.10.2016, 11:29
Підтримую думку авторів, що STEM-освіта, як напрямок організації освіти, є сучасним, актуальним і заслуговує на увагу
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись