Провідна роль задач при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм» учнями основної школи
Донець Наталія, Донець Ігор
(Кропивницький)
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. В основнiй школi закладаються основи фiзичного пiзнання свiту: учнi опановують суть основних фiзичних понять i законiв, оволодiвають науковою термiнологiєю, основними методами наукового пiзнання та алгоритмами розв’язування фiзичних задач, на основі яких розвиваються експериментаторські вмiння i дослiдницькi навички.
Мета статті розглянути методику формування вмінь учнів розв’язувати задачі з фізики при вивченні розділу «Електричні явища. Електричний струм».
Ключові слова: методика навчання фізики, основна школа, методика формування уявлень про електричний струм, розв’язування задач, диференційоване навчання фізики.
Донец Наталия, Донец Игорь
Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченка
(Кропивницкий)
ВЕДУЩАЯ РОЛЬ ЗАДАЧ ПРИ ИЗУЧЕНИИ РАЗДЕЛА «ЭЛЕКТРИЧЕСКИЕ ЯВЛЕНИЯ. ЭЛЕКТРИЧЕСТВО»УЧАЩИМИСЯ ОСНОВНОЙ ШКОЛЫ
Аннотация. В основной школе закладываются основы физического познания мира: ученики овладевают сутью основных физических понятий и законов, осваивают научную терминологию, основные методы научного познания и алгоритмы решения физических задач, на основе которых развиваются экспериментаторские умение и навыки.
Цель статьи рассмотреть методику формирования умений учащихся решать задачи по физике при изучении раздела «Электрические явления. Электрический ток ».
Ключевые слова: методика обучения физике, основная школа, методика формирования представлений об электрическом токе, решение задач, дифференцированное обучение физике.
Donets Natalia, Igor Donets
The Kіrovograd Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University
(Kropyvnytskyi)
THE LEADING ROLE PROBLEMS TO STUDY THE SECTION "Electrical phenomena. Electric current "basic school pupils
Abstract. Methods of teaching physics, elementary school, methods of forming ideas about electric current, solving problems, differentiated teaching physics
Keywords: methods of teaching physics, elementary school, methods of forming ideas about electric current, solving problems, differentiated teaching physics.
Стрічка RSS коментарів цього запису