• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДОСЛІЖЕННЯ ВПЛИВУ МУТАГЕННИХ ФАКТОРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В АГРОТЕХНОЛОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ МЕТОДОМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Артем Барканов

Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)

Анотація. У статті розглянуто результати впровадження професійно-спрямованих проектних технологій у навчально-пізнавальну діяльність студентів агротехнологічних коледжів під час вивчення фізики з залученням фахового матеріалу. Дано поняття професійно-спрямованого проекту з фізики. Запропоновано методику проведення професійно-орієнтованого проекту, що поєднує дисципліни «Фізика» та «Насінництво і селекція», представлені отримані студентами результати. Запропоновано шляхи підвищення інтересу під час навчання фізики шляхом залучення студентів до проектної діяльності. Представлені дані анкетування студентів, щодо визначення інтересу до виконання проектів з фізики з урахуванням професійної спрямованості.

Ключові слова: професійна спрямованість, агротехнологічна освіта, фізика, метод проектів, мутагенез. 

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Алла Кіктєва 18.04.2017, 13:42
Автором не лише висвітлюється поняття "професійно-орі єнтованого проекту", а й вказано конкретні результати, що є досить важливим!
Дякую автору за статтю!
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись