Секція 6. Актуальні проблеми освіти та технологій у середній та вищій школі.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У КЛАСАХ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Ігор Вергун1, Олена Трифонова2
1Донецький національний медичний університет імені М. Горького
2Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка
(м. Кропивницький)
Анотація. У даній статті розглянута проблема формування в учнів дослідницької компетентності з використанням методу навчальних проектів та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час навчання фізики у класах медико-біологічного профілю. Розкрито важливість методу навчальних проектів, етапи реалізації цього методу та визначено ролі, що відводяться учням та вчителю в цій діяльності. Схематично окреслено застосування ІКТ разом з методом навчального проекту, визначено ефективність використання ІКТ та навчального проекту для формування дослідницької компетентності під час навчання фізики. Запропонований приклад навчального проекту для класів з медико-біологічним профілем з використанням ІКТ, в якому учні розглядають та вивчають будову ока та дефекти зору і способи їх виправлення. У статті розкрито зміст понять: навчальний проект, види навчальних проектів, педагогічні цілі проектного навчання.
Ключові слова: дослідницька компетентність, навчальний проект, навчально-виховний процес, методика навчання фізики, інформаційно-комунікаційні технології.
формування дослідницької компетентності під час навчання фізики у класах
медико-біологічного профілю потребує впровадження у навчальний процес!!!
дослідницької компетентності з використанням методу навчальних
проектів та інформаційно-ко мунікаційних технологій під час навчання
фізики у класах медико-біологіч ного профілю з урахуванням вимог сучасної освіти, що є актуальним на даний момент для розвитку природничих дисциплін.
Стрічка RSS коментарів цього запису