Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У КЛАСАХ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Ігор Вергун1, Олена Трифонова2

1Донецький національний медичний університет імені М. Горького

2Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка

(м. Кропивницький)

Анотація. У даній статті розглянута проблема формування в учнів дослідницької компетентності з використанням методу навчальних проектів та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час навчання фізики у класах медико-біологічного профілю. Розкрито важливість методу навчальних проектів, етапи реалізації цього методу та визначено ролі, що відводяться учням та вчителю в цій діяльності. Схематично окреслено застосування ІКТ разом з методом навчального проекту, визначено ефективність використання ІКТ та навчального проекту для формування дослідницької компетентності під час навчання фізики. Запропонований приклад навчального проекту для класів з медико-біологічним профілем з використанням ІКТ, в якому учні розглядають та вивчають будову ока та дефекти зору і способи їх виправлення. У статті розкрито зміст понять: навчальний проект, види навчальних проектів, педагогічні цілі проектного навчання.

Ключові слова: дослідницька компетентність, навчальний проект, навчально-виховний процес, методика навчання фізики, інформаційно-комунікаційні технології.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Світлана Стадніченко 21.04.2017, 18:49
Стаття актуальна і цікава! Застосування методу навчальних проектів та ІКТ для
формування дослідницької компетентності під час навчання фізики у класах
медико-біологічного профілю потребує впровадження у навчальний процес!!!
Відповісти
0 # Лунгол Ольга 21.04.2017, 15:40
Робота має міждисциплінарн ий характер і свідчать про високу фахову обізнаність авторів в досліджуваній тематиці. Авторами узагальнено науковий матеріал з методики навчання біофізики та навчання фізики у класах медико-біологіч ного профілю, із застосування навчальних проектів при організації навчально-вихов ного процесу. Досить докладно авторами представлені переваги методу навчального проекту при вивченні фізики у класах з медико-біологіч ним профілем. Практична значимість статті полягає у запропонованих Ігорем В’ячеславовичем та Оленою Михайлівною елементах методики формування дослідницької компетентності учнів при розробці навчального проекту для класів з медико-біологіч ним профілем. Дякуємо авторам за важливу й цікаву наукову статтю!
Відповісти
0 # Василь Чубар 19.04.2017, 19:31
Пошуки авторів шляхів удосконалення дослідницької компетентності сприятимуть удосконаленн навчального процесу й можуть бути використані у практичній роботі
Відповісти
0 # Ольга Кузьменко 19.04.2017, 16:39
У даній статті розглянута проблема формування в учнів
дослідницької компетентності з використанням методу навчальних
проектів та інформаційно-ко мунікаційних технологій під час навчання
фізики у класах медико-біологіч ного профілю з урахуванням вимог сучасної освіти, що є актуальним на даний момент для розвитку природничих дисциплін.
Відповісти
0 # Віктор Слюсаренко 19.04.2017, 15:47
В умовах стрімкового розвитку науки, впровадження у навчально-вихов ний процес новітніх технологій, питання формування дослідницької компетентністі виходить на перший план. Є досить цікавим запропонований приклад навчального проекту для класів з медико-біологіч ним профілем з використанням ІКТ.
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 18.04.2017, 21:51
Дякую авторам за статтю! Використання методу начального проекту та інформаційно-ко мунікаційні технології у класах медико-біологіч ного профілю формують дослідницьку компетентність учнів з фізики, створюють ситуацію-успіху в майбутній професійній діяльності.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись